moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Για να σας θυμισω εγω τι εγινε με την Sun βαζελοκαλαμαραδες μου...

Για να σας θυμισω εγω τι εγινε με την Sun βαζελοκαλαμαραδες μου...


Καθημερινη συνηθεια μας εχει πλεον τα καθημερινα λασπογραφηματα των εντεταλμενων δημοσιοκαφρων  απο τα media του κοινου μετωπου κατα του Ολυμπιακου.

Ορεξη ναχει κανεις να ασχολειται με δαυτους και ειναι σιγουρο πως θα εχει δουλεια...
Μονο που...αν ειχα καθε απαντηση που δινω την ειχα σε δεκαυρο..θα ημουν πλουσιος,βλεπεις εγω δεν τα...παιρνω απο κανεναν για να απανταω αλλα δεν γουσταρω τις ανακριβιες και τις συκοφαντιες των σιχαμερων αυτων media που καθημερινα ριχνουν τονους λασπη στον Ολυμπιακο και τις διοικησεις του με την ανοχη παντα του Κρατους,και της εκαστοτε Κυβερνησης.

Εμενα με ενδιαφερει πρωτα απολους το αν ο Βαγγελης Μαρινακης ειναι καθαρος,και να εισαστε ολοι σιγουροι και οι δικοι μας αλλα και οι απεναντι πως αν ειχα την παραμικρη υποψια δεν θα καθομουν να λυωνω τα δαχτυλικα μου αποτυπωματα στο πληκτρολογιο.
Η αρθροκαφρια της ημερας εχει τιτλο...Παραδοχη-ηττα για τον Μαρινακη,απεσυρε την μυνηση
ΟΥΑΟΥ ,που λεει και ο Βαρουφακης...

Επειδη εγω διατηρουσα πριν απο ολα αυτα τα media το blog  Αlex Web Radio/tv και πριν απο αυτο το Alex web radio.gr και επειδη τυγχανει να ειμαι ο πρωτος στο ερυθρολευκο οπαδικοδιαδυκτιακο  αθλητικο ραδιοφωνο , πριν καν ιδρυθουν ολα αυτα τα σιχαμερα Media,ξερω πολυ καλα τι ειχε συμβει για την υποθεση της Sun και τον Βαγγελη Μαρινακη, τι εγραψε,τι κινησεις εκανε ο Ολυμπιακος με τον Μαρινακη και τι κωλοτουμπα ολκης εκανε η Sun οπου υπαναχωρησε για το δημοσιευμα του καταπτυστου βαζελου δημοσιοκαφρου της Αντωνη Καστρινακη οπου χακαρισε μεχρι email  για να δημιουργησει αυτο το καταπτυστο δημοσιευμα.

Και σιγουρα κατεντολην ,δεν ειναι δυνατον να ξυπνησε ενα πρωι και να ειπε θα γραψω κατα του μαρινακη...ετσι? Δεν πιπιλαμε δαχτυλο..
Ιδου λοιπον τι ειχα γραψει για το συμβαν στο http://newssite-agrinio.blogspot.com στην στηλη ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΑ ΝΕΑ οπου αναρτουσα και εκει τα αθλητικα νεα της ημερας απο τον ALEX WEB RADIO/TV...εχω ξαναπει..δεν ειμαι χτεσινος σε ολα αυτα,για μην μας περνανε και για χαζους δηλαδη...
Bρωμικη επιθεση απο το εξωτερικο με χακαρισμενο email για εμπλοκη Μαρινακη στα στημενα 2/10/2012

Και ιδου τι εγραψε το http://www.sport24.gr/ στις 3/9/2012 για το θεμα αυτο με την αναδιπλωση της Sun  για οσα εγραψε ο δημοσιογραφος της μετα την μυνηση του Βαγγελη Μαρινακη...και μην μου πει κανεις πως το SPORT24 ειναι φιλικα προσκειμενο στον...Ολυμπιακο?
 Τα θελω τα μαλλια μου ετσι?
 Αναδιπλώνεται η Sun!

Βεβαια,με το που κυκλοφορησε τοτε το πρωτοσελιδο της Sun  ο πρωτος που το εκμεταλευτηκε τηλεοπτικα ηταν ...ποιος αλλος ο Σαγωνιας απο την Μποχα της Δευτερας στο ΣΚΑΙ,αλλωστε καπου απο εκει ξεκινησε η ιστορια απο το αφεντικουλη του ,ετσι...για να ερθει και μια ειδηση για τον Μαρινακη οτι τον εμαθαν και στην Ευρωπη ρε παιδι μου...


Τι διαολο...εστησε το πρωτο...το δευτερο γιατι δεν τοστησε να παρουμε και την κουπα του Champions League?
Μιλαμε για μεγαλη σαπιλα ετσι??
Να σας θυμισω λασπογραφοι μου τι εγραφε ο υπολοιπος Αγγλικος Τυπος για την μεγαλη νικη του Ολυμπιακου?
Μην τα βαζετε με το αρχειο του ALEX WEB RADIO/TV....επαναλαμβανω...ειμαι πολλα χρονια πριν απο εσας στην πιατσα
Τα αγγλικά ΜΜΕ για το ματς 
 Και για ποια εφημεριδα μιλαμε?
Γαι την μισητη εφημεριδα των Αγγλων αναγνωστων ,γιατι?
Γιατι απεκρυψε στοιχεια 23 ολοκληρα χρονια για την τραγωδια του Χιλσμπορο ,ζητησε συγγνωμη 23 ολοκληρα χρονια μετα.
Ιδου ....
Όταν μια ολόκληρη πόλη μποϊκοτάρει μια εφημερίδα
Οι αληθειες δεν ξεχνιουνται και ποτε δεν χανονται...
Αυτα λοιπον αγορινες μου,αν μπορειτε...διαψευστε τα..οκ,εγω ειμαι γαυρος και δεν ειμαι αντικειμενικος ...αλλα ψεματα λενε και επαγγελματικα δημοσιογραφικα ιστολογια των απεναντι?
Αστε λοιπον τους βαρυγδουπους τιτλους για...υπαναχωρησεις και..πρασινα αλογα για κανεναν αλλον.
Οχι σε εμας...

Δεν υπάρχουν σχόλια: