moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Ταξιδεύουν στην Μόσχα με το σπαθί τους

Ταξιδεύουν στην Μόσχα με το σπαθί τους

Ταξιδεύοντας με το σπαθί τους!

Ένα ταξίδι με αφετηρία τον Πειραιά, αρκετές στάσεις και πρώτο αλλά τελευταίο προορισμό τη Μόσχα ξεκινάει την Πέμπτη για τους αθλητές Ξιφασκίας του Ολυμπιακού. 
Η Βάσω Βουγιούκα και ο Γιώργος Τσουρούτας μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος στο ΟΑΚΑ και πριν από τις σημαντικές διοργανώσεις που έρχονται, πέρασαν από τα γραφεία του συλλόγου μας, φωτογραφήθηκαν με τις κούπες και με τη συνέντευξή τους στο επίσημο site του Ολυμπιακού (www. osfp.gr) αναφέρθηκαν σε πολλά ενδιαφέροντα θέματα. 

Το πρόγραμμα των δυο νταμπλούχων του Θρύλου, για το επόμενο διάστημα είναι αρκετά «φορτωμένο» καθώς αμφότεροι θα λάβουν μέρος σε σπουδαίες διοργανώσεις που ενδέχεται να τους εξασφαλίσουν, πρόκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες. 
 Η πρώτη στάση είναι η Μόσχα για την οποία αναχωρούν την Πέμπτη προκειμένου να λάβουν μέρος στο Grand Prix που θα διεξαχθεί στη Ρωσία στις 28-30 του μηνός. 
Η παραμονή στον Πειραιά μετά την επιστροφή από τη Μόσχα δεν θα είναι μεγάλη αφού το διάστημα 5-10 Ιουνίου η Βάσω Βουγιούκα και ο Γιώργος Τσουρούτας θα λάβουν μέρος στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα που θα διεξαχθεί στην Ελβετία. 
Μετά από μια εβδομάδα αναχωρούν για το Μπακού προκειμένου να λάβουν μέρος από τις 18 μέχρι τις 29 Ιουνίου στους Ευρωπαϊκούς αγώνες. 
Από εκεί επιστροφή για μια μέρα στην Ελλάδα και αναχώρηση στις 30 Ιουνίου για προετοιμασία (η Βάσω στην Ιταλία και ο Γιώργος στη Ρουμανία).
 Και ο μακρύς κύκλος των συνεχόμενων ταξιδιών θα κλείσει εκεί που ξεκίνησε. 
Τελευταίος αγώνας από τις 11 μέχρι τις 15 Ιουλίου  στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στη Μόσχα...
Καταρχήν ένα πρώτο σχόλιο για την κατάκτηση του πρωταθλήματος στο ΟΑΚΑ;
Β.Β.: «Είχα να αγωνιστώ αρκετά χρόνια στο πρωτάθλημα Ελλάδας. Φέτος που αγωνίστηκα κέρδισα την 1η θέση και είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό και ελπίζω και του χρόνου να βγω πάλι πρώτη».
Γ.Τ. : «Για εμένα είναι η 8η συνεχόμενη φορά που κατακτώ το πρωτάθλημα αλλά πάντα θα είναι σαν πρώτη φορά και ειδικά τώρα με τα χρώματα του Ολυμπιακού.
 Πιστεύω ότι το πρωτάθλημα και γενικότερα οι εγχώριες διοργανώσεις μαζί με το Κύπελλο, θα πρέπει να κατακτώνται εφόσον μιλάμε για Ολυμπιακό και πρωταθλητισμό  και είναι ένα καλό έναυσμα για καλές εμφανίσεις στο εξωτερικό».

Ο μίνι απολογισμός της πρώτης χρονιάς στον Ολυμπιακό μέχρι στιγμής τι περιλαμβάνει;
Β.Β.: «Η χρονιά φέτος ήταν λίγο μέτρια γα εμένα, αφού είχα αρκετούς τραυματισμούς. Είχα έναν τραυματισμό στο γόνατο, έναν τραυματισμό στο δάχτυλο αλλά παρ' όλα αυτά κατάφερα να μπω δυο φορές στην 8άδα σε Παγκόσμια διοργάνωση  και άλλες δυο φορές σε 16άδα.
 Ο Ολυμπιακός είναι δίπλα μου σε όλα τα Τουρνουά σε ότι χρειάζομαι και τον ευχαριστώ πάρα πολύ χωρίς τη στήριξή του δεν θα μπορούσα να συνεχίσω.
 Έχουμε αρκετούς αγώνες τώρα μπροστά μας, το Παγκόσμιο Κύπελλο στη Μόσχα, το Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα που για εμένα είναι τα πιο σημαντικά. Και πιστεύω ότι εκεί θα βασιστεί η πρόκριση για τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
 Έχουμε και τους Πανευρωπαϊκούς αγώνες στο Μπακού όπου είμαι και η πρέσβειρα των αγώνων και θέλω να κυνηγήσω μια διάκριση όσο το δυνατό καλύτερη».

Γ. Τ.: «Για εμένα ήταν όνειρο ζωής να έρθω στον Ολυμπιακό, το οποίο πραγματοποιήθηκε. Ο Ολυμπιακός με βοήθησε μετά από μια δύσκολη χρονιά που είχα παίξει με το χειρουργείο που έκανα στο γόνατο,  όχι μόνο να σταθώ ξανά στα πόδια μου αλλά να πάρω την πρόκριση για τους Ευρωπαϊκούς αγώνες που θα γίνουν  στο Μπακού και πέρα από αυτό να κατακτήσω το Κύπελλο και το πρωτάθλημα.  
Οι σημαντικές διοργανώσεις έρχονται και με την κατάλληλη προετοιμασία και τώρα στη Ρωσία και στη συνέχεια θα μπορέσουμε να δώσουμε χαρές στους δικούς μας ανθρώπους στους εαυτούς μας αλλά και στον κόσμο του Ολυμπιακού».

Σε τι επίπεδο ετοιμότητας νιώθετε ότι βρίσκεστε αυτή την περίοδο;
Β.Β. «Εγώ θεωρώ ότι είμαι σε καλή φυσική κατάσταση έχω προπονηθεί αρκετά δεν έχω πλέον τραυματισμούς, οπότε πιστεύω ότι είμαι σε μια καλή φάση».

Γ.Τ.: «Και εγώ είμαι πάρα πολύ καλά στο κομμάτι της φυσικής κατάστασης όμως εκτός από σωματικά πρέπει να είμαστε και ψυχικά και πνευματικά καλά. 
Θεωρώ ότι μετά το τέλος της προετοιμασίας και αρχής γενομένης από το Grand Prix της Μόσχας θα μπορέσουμε να δώσουμε μια  απάντηση σε αυτό το ερώτημα μέσα στον αγωνιστικό χώρο».

Πως διαχειρίζεστε αυτό το διάστημα με ορίζοντα τους Ολυμπιακούς αγώνες;
Β.Β.: «Το θέμα δεν είναι ότι μπορεί να κάνεις μια καλή εμφάνιση και μια νίκη και πήρες την πρόκριση και τελείωσες. 
 Σε σύνολο 10 διοργανώσεων πρέπει να καταφέρεις να είσαι μέσα στην πρώτη 16άδα. Για αυτό μέχρι σήμερα είχαμε πολύ λίγες συμμετοχές σαν Ξιφασκία στους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Γ.Τ.: «Πρέπει όλη τη χρονιά να είμαστε σε υψηλό επίπεδο. Δεν είναι ότι πιάνουμε ένα όριο και περάσαμε στην Ολυμπιάδα. Είναι αρκετά δύσκολο να πάρεις την πρόκριση».

Με βάση την εμπειρία και την παρουσία σας είστε αισιόδοξοι ότι μπορείτε να τα καταφέρετε;
Γ.Τ. «Φυσικά! 
Ξυπνάμε και κοιμόμαστε με το ίδιο όνειρο.
 Έτσι είναι ο αθλητισμός και πρωταθλητισμός. 
Βάζουμε έναν στόχο και τον ονειρευόμαστε συνέχεια ούτως ώστε αυτό το όνειρο να γίνει πραγματικότητα κάποια στιγμή. 
Μετά είναι ο προπονητής μας, ξεκινάμε από μια βάση που είναι η προπονητική. 
Αυτό αποτελεί το 70% της προσπάθειας, το υπόλοιπο 30% είναι η ψυχική ηρεμία, η τύχη που παίζει σημαντικό ρόλο και τελικά η ημέρα που θα βρεθείς».

Β.Β: «Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο άθλημα μας και η διαιτησία γιατί πολλές φορές μπορεί να σε...χαντακώσει. 
Αλλά όταν έχουμε δουλέψει και είμαστε σε καλή φυσική κατάσταση και φόρμα δεν έχουμε τραυματισμούς, δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα. 
Εγώ πιστεύω ότι θα πάνε όλα καλά. Θα την πάρουμε την πρόκριση».

Υπάρχουν έως τώρα, στιγμές από τη φετινή χρονιά που μπορείτε να ξεχωρίσετε;
Γ.Τ. «Για εμένα είναι δυο στιγμές έντονες. 
Η πρώτη όταν κατέκτησα το πρώτο μου Κύπελλο με τον Ολυμπιακό, στον πρώτο αγώνα μια εβδομάδα μετά τη μεταγραφή μου στον σύλλογο.
 Και η δεύτερη όταν πήρα την πρόκριση για το Μπακού όταν αγκάλιασα τον προπονητή μου. Γιατί δυστυχώς μέχρι τότε πήγαινα μόνος μου στα Τουρνουά και την πρώτη φορά που πήγα μαζί με τον προπονητή μου είχα αυτό το αποτέλεσμα».

Β.Β: «Η καλύτερη μου στιγμή για φέτος ήταν όταν πήρα και εγώ το Κύπελλο Ελλάδος με τον Ολυμπιακό. 
Αλλά από εκεί και πέρα φέτος δεν είχα ιδιαίτερα μεγάλες επιτυχίες για να έχω κάτι που να με σημαδέψει. 
Τώρα που έρχεται η Μόσχα όμως...περιμένω τη δική μου στιγμή».

Θα αποτελέσει «κρας τεστ» για εσάς η διοργάνωση στη Μόσχα;
Β.Β.:  «Ένα καλό αποτέλεσμα εκεί θα μας βοηθήσει για την πρόκριση μας στους Ολυμπιακούς Αγώνες και θα αποτελέσει ψυχολογική τόνωση ούτως ώστε να έχουμε δύναμη και στα υπόλοιπα Τουρνουά. 
Αλλά σε περίπτωση που υπάρχει μια κακοτυχία δεν σημαίνει ότι θα το βάλουμε κάτω και ότι δεν θα προσπαθήσουμε στους επόμενους αγώνες να κάνουμε καλύτερο μπορούμε».

Υπάρχει συγκεκριμένο στυλ παιχνιδιού στην ξιφασκία;
Γ.Τ.: «Ναι υπάρχουν σχολές ξιφασκίας. Μια σχολή ξιφασκίας είναι το πρώην Ανατολικό μπλοκ, η Γαλλική η Ιταλική η Ουγγρική και τώρα την τελευταία δεκαετία αναπτύσσεται η Ασιατική σχολή κυρίως από την Κορέα. 
Η καθεμία έχει τα δικά της τεχνικά χαρακτηριστικά και το στυλ παιχνιδιού.  Εμείς είμαστε κοντά στο πρώην σοβιετικό μπλοκ, επειδή και ο προπονητής μας είναι από τη Ρουμανία».

Β.Β.: «Εγώ πάντως είμαι επιθετική παίκτρια. Προτιμώ την επίθεση παρά την άμυνα».

Ένα σχόλιο για τις ευρωπαϊκές διακρίσεις του Ολυμπιακού τη φετινή σεζόν...
Β.Β.: «Είναι ο μεγαλύτερος σύλλογος στην Ελλάδα και όχι μόνο. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι είναι σε παγκόσμιο και ευρωπαϊκό επίπεδο πόσο μάλλον σε ελληνικό. 
 Είμαι πολύ χαρούμενη που αγωνίζομαι με τα χρώματα του Ολυμπιακού και ελπίζω και εγώ σε μεγαλύτερες διακρίσεις.  
Μέσω του Ολυμπιακού διαφημίζεται η Ελλάδα σε όλο τον κόσμο».

Γ. Τ.: «Πιστεύω ότι η δύναμη του Ολυμπιακού ξεκινάει από τη βάση. Από τις Ακαδημίες και τον κόσμο του. Αυτό φαίνεται και από τον Ελληνικό κορμό που έχει σε όλα τα τμήματα. 
Αυτό μας κάνει υπερήφανους που είμαστε στον Ολυμπιακό και σαν ομάδα και σαν Έλληνες. Οποιοσδήποτε ανήκει στον Ολυμπιακό είναι υπερήφανος. 
Γιατί  Ολυμπιακός σημαίνει υγιής πρωταθλητισμός.
 Γιατί εκτός από τα αποτελέσματα έχεις έναν κόσμο δίπλα σου και στις χαρές και στις λύπες».

Σας δίνουν έξτρα δύναμη οι επιτυχίες του Ολυμπιακού στα υπόλοιπα αθλήματα;
Γ.Τ: «Φυσικά! Και μέσα από αυτές τις επιτυχίες αντιλαμβάνεσαι το μέγεθος του συλλόγου.
 Αλλά αυτό σε καμία περίπτωση δεν μας τρομάζει, μας γεμίζει με δύναμη για να μπορούμε να βάλουμε και εμείς ένα λιθαράκι στην τεράστια ιστορία του Ολυμπιακού.
 Πώς μπορώ και εγώ να μην σκέφτομαι ότι όταν ήμουνα παιδάκι και έκλαιγα με τη Γιουβέντους στο 2-1 στο ΟΑΚΑ, ήμουν εκεί μέσα και μετά με πήγαν στο νοσοκομείο από το κλάμα. 
 Και να μην χαίρομαι αφάνταστα με την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού στο πόλο. 
Είναι έντονα τα συναισθήματα που ζεις στον Ολυμπιακό αλλά και σαν  Ολυμπιακός».

Β.Β.: «Συμφωνώ και εγώ. Όταν βλέπω μια επιτυχία σε κάποια άλλο άθλημα μου δίνει πολύ μεγάλη χαρά και σκέφτομαι ότι και εγώ με τη σειρά μου θέλω να προσφέρω και να κάνω κάτι πολύ μεγάλο για το σύλλογο αυτό.
 Όλα αυτά τα αποτελέσματα μας κάνουν περήφανους και εμάς τους αθλητές για τους συναθλητές μας. 
 Είναι αυτές οι στιγμές της περηφάνιας για τη χώρα μας. 
Για αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάμε ο αθλητισμός προσφέρει χαρές μέσα από τις επιτυχίες. Και επίσης είναι πολύ σημαντικό οι νέοι που δεν ασχολούνται με τον αθλητισμό να έχουν υγιή πρότυπα και οι αθλητές του Ολυμπιακού έχουν αποδείξει ότι είναι καλά πρότυπα, ώστε να μυούν τους νέους στον αθλητισμό. Και αυτό είναι το πιο σημαντικό».  

Γ.Τ.: «Είναι μεγάλη ευθύνη αυτό γιατί όταν θες να γίνεις παράδειγμα για τα νέα παιδιά πρέπει να είσαι πρότυπο και μέσα και έξω από τον αγωνιστικό χώρο»

Β.Β.: «Και εδώ είναι σημαντικό να πούμε ότι και εγώ και ο Γιώργος συμβάλουμε στην προώθηση του Ολυμπισμού, του ευ αγωνίζεσθαι της προώθησης του αθλήματος μας μέσα Εθνική Ολυμπιακή Ακαδημία Ελλάδας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: