moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Αυτος ειναι ο...μαγκας που βριζει νεκρους.....(pics&video)

Αυτος ειναι ο...μαγκας που βριζει νεκρους (pics&video)


Nομιζες οτι θα το αφησω ετσι ε?
Οτι θα αφηνα υποκειμενα σαν εσενα να χυδαιολογουν για τους νεκρους του Ολυμπιακου και να μενει ατιμωρητος?
Και εισαι τοσο δειλος που το κατεβασες το βιντεο μολις ειδες οτι υπηρξαν αντιδρασεις,ελα ομως που το κρατησα εγω και το ανεβασα στο καναλι μου στο Youtube για να το δουν ολοι.
Μαλιστα  το τσουτσεκι αυτο γραφτηκε και μελος στο καναλι μου για να παρακολουθει τα σχολια
που γινονται απο κατω και να δει τι τροπη θα παρει η υποθεση αυτη η οποια ειναι ποινικα δικασιμη
και ηδη απο την ΠΑΕ Ολυμπιακος αλλα και απο τις οικογενειες των θυματων εχουν δρομολογηθει οι ενεργειες αυτες.
Εχω ηδη στα χερια μου τον λογαριασμο του στο facebook αλλα και το blog του που εχει αφαιρεσει τον radio player αλλα και το email που ελαβα οτι γραφτηκε μελος στο καναλι μου στο youtube
 Ιδου το email που ελαβα οτι γραφτηκε μελος


Δεν δημοσιοποιω το προφιλ του στο facebook και το blog του για ευνοητους λογους,δεν θα ηθελα να δημιουργησω μεγαλυτερο θεμα απλα τα εστειλα εκει που πρεπει,στους αρμοδιους που ασχολουνται με τετοια θεματα .
Και ειναι παντα στην διαθεση της Δικαιοσυνης
Aυτο ηταν και το λαθος του...και καρφωθηκε μονος του.
Απλα ειναι ενας κομπλεξικος απο την Βορεια Ελλαδα και ειναι απο αυτους που εχουν ποτιστει με το μισος που διαχεει η βρωμικη προπαγανδα της ομαδας του μεσα απο τα media  της και του εχει παρει τα μυαλα.
Ειναι ομως επικινδυνος με αυτα που γραφει και λεει μεσα απο το web radio του προκαλωντας και ωθωντας και αλλους σε αυτο το αισχρο φαινομενο της οπαδικης βιας.
Η ερασιτεχνικη ραδιοφωνια μπορει να επιτρεπεται αλλα δεν μπορει ο καθενας να την χρησιμοποιει οπως θελει με σκοπο την βια και τον χουλιγκανισμο με τις απροβλεπτες συνεπειες που μπορει να παρει.
Εγω τον βρηκα κυριε Κοντονη,εσυ θα κανεις κατι για αυτον?και για οποιονδηποτε προβαινει σε τετοιες χυδαιες πραξεις και χυδαιολογιες οπως το βρισιμο των νεκρων οπαδων?

Ιδου και το βιντεο της ντροπης

Δεν υπάρχουν σχόλια: