moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

Γρηγόρης Γεωργάτος:«Συναίσθημα περηφάνειας»

Γρηγόρης Γεωργάτος:«Συναίσθημα περηφάνειας»

«Συναίσθημα περηφάνειας»
Χαρούμενος και περήφανος που δουλεύει στον Ολυμπιακό, εμφανίστηκε ο Γρηγόρης Γεωργάτος. Ο νέος αθλητικός διευθυντής του συλλόγου, καλωσόρισε τον Μάρκο Σίλβα και του ευχήθηκε καλή επιτυχία.

«Θέλω να καλωσορίσω κι εγώ τον καινούργιο προπονητή και να του ευχηθώ καλή επιτυχία. Είμαι πολλά χρόνια εδώ, είναι πολύ σημαντικό να υπάρχουν άνθρωποι που αγαπάνε αυτό τον σύλλογο. Βλέπεις τη διαφορά με το που φοράς τη φανέλα, το καταλαβαίνεις είτε μπαίνεις στο «Καραϊσκάκη», είτε στου Ρέντη, σου δημιουργείται ένα δυνατό συναίσθημα και περηφάνεια. Ο Ολυμπιακός είναι πολύ μεγάλος σύλλογος.
Κάθε μέρα στην Ακαδημία έβλεπα να γίνονται τεράστια έργα, είναι πολύ σημαντικό αυτό. Η διοίκηση θέλει να μεγαλώνει κάθε μέρα τον σύλλογο. Ο προπονητής θα έχει την απόλυτη στήριξη της διοίκησης. Είμαι σε αυτή τη θέση γιατί όλοι μου έδειξαν πόσο αγαπημένοι είναι και πόσο βοηθάνε όλοι να μεγαλώνει ο σύλλογος.
Μου αρέσει μόνο η δουλειά, όχι τα πολλά λόγια. Από χθες χουμε ξεκινήσει τη δουλειά αυτή. Θέλω να πω ότι θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε για το καλό του Ολυμπιακού».

Δεν υπάρχουν σχόλια: