moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Δευτέρα 20 Ιουλίου 2015

Μαζουακού:«Έχω συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό!»

Μαζουακού:«Έχω συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό!»

«Έχω συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό!»
Καθημερινά είναι τα δημοσιεύματα που κάνουν λόγο για ενδιαφέρον πολλών ευρωπαϊκών ομάδων προς το πρόσωπο του Αρτούρ Μαζουακού. Τα τελευταία 24ώρα ιταλικές ιστοσελίδες ανέφεραν στα ρεπορτάζ τους ότι η Τζένοα είχε μπει… δυνατά στην απόκτηση του νεαρού μπακ του Ολυμπιακού.
Ωστόσο, δημοσιεύματα της Δευτέρας ήρθαν να… ταράξουν τα νερά και να δώσουν μία νέα τροπή στην υπόθεση του Γάλλου άσου των «ερυθρόλευκων». Φέρεται λοιπόν, πως η Ίντερ είναι μία από τις ομάδες που επανέρχεται στο προσκήνιο και πάλι για την απόκτηση του «Μαζού», σύμφωνα με τα ιταλικά Μέσα.

Μάλιστα, ο ίδιος ο παίκτης παραχώρησε συνέντευξη στην «Tuttomercatoweb», όπου μίλησε για το μέλλον του στους «ερυθρόλευκους», αλλά και για το ενδιαφέρον των «νερατζούρι». Ο Μαζουακού ανέφερε ότι δεσμεύεται με συμβόλαιο ως το 2017 με τον Θρύλο, αλλά και πως είναι εντυπωσιασμένος για το ενδιαφέρον του συλλόγου από το Μιλάνο.
Να σημειωθεί ότι στην Ίντερ αγωνίζεται ο καλός φίλος του Γάλλου μπακ, Ζοφρέ Κοντογκμπιά, ο οποίος αποτελεί το νέο μεταγραφικό απόκτημα των «νερατζούρι» φέτος το καλοκαίρι, αφήνοντας το Πριγκιπάτο του Μονακό για το Μιλάνο.
«Θα ήταν φανταστικό να πάω στην Ίντερ και αν είχα την ευκαιρία δεν θα σκεφτόμουν καθόλου για το αν πρέπει να φορέσω τη φανέλα της Ίντερ. Μίλησα με τον Κοντογκμπιά, μου είπε ότι η Ίντερ είναι πραγματικά ένας μεγάλος σύλλογος και διαφορετικός σε σύγκριση με τη Μονακό. Μιλώ με τον μάνατζέρ μου κάθε μέρα, είναι ξεκάθαρο πως καθοριστικό ρόλο στις όποιες εξελίξεις θα παίξει η θέληση του Ολυμπιακού», δήλωσε αρχικά ο Μαζουακού.
Στην ερώτηση για το αν αισθάνεται έτοιμος για ένα πρωτάθλημα όπως αυτό της Serie A, δήλωσε: «Δεν μπορώ να απαντήσω σε αυτό, εγώ δίνω τον καλύτερο εαυτό μου για να ωριμάζω μέρα με τη μέρα και το όνειρό μου είναι να παίξω σε έναν μεγάλο σύλλογο».
Όσον αφορά στο γεγονός ότι ο Θρύλος τον κοστολογεί 8 εκατ. ευρώ και δεν φαίνεται διατεθειμένος να τον παραχωρήσει τόσο εύκολα, ο 21χρονος Γάλλος αμυντικός υπογράμμισε: «Δεν ξέρω ποια είναι η αξία μου, το σίγουρο είναι πως έχω συμβόλαιο με το σύλλογο μέχρι το 2017 και αν η θέλησή τους είναι να με κρατήσουν για μία ακόμα σεζόν, όλα θα ήταν καλά για μένα. Θα έχω έτσι την ευκαιρία να παίξω σε έναν ανταγωνιστικό σύλλογο που θα αγωνίζεται στο Champions League. Εάν έπρεπε να πω πού βλέπω τον εαυτό μου την 1η Σεπτεμβρίου θα είχα προβλήματα, γιατί στο ποδόσφαιρο τα πάντα αλλάζουν ταχύτατα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: