moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

Κατσίμπρας: "Συνεχώς παρών σε μεγάλες διοργανώσεις"

Κατσίμπρας: "Συνεχώς παρών σε μεγάλες διοργανώσεις"

Ο αθλητής του τμήματος Ταε Κβο Ντο του Ολυμπιακού, Γιάννης Κατσίμπρας, αναφέρθηκε στις εμπειρίες που αποκόμισε από τη συμμετοχή του στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.
Ο Γιάννης Κατσίμπρας χαρακτήρισε τον εαυτό του τυχερό που κληρώθηκε να αγωνιστεί με τον πρωταθλητή Νίκο Τζέλο και τόνισε ότι ο στόχος των αθλητών του Ολυμπιακού είναι να δίνουν συνεχώς το παρών σε μεγάλες διοργανώσεις.

Αναλυτικά ο Γιάννης Κατσίμπρας δήλωσε στο osfp.gr:


"Η συμμετοχή μου στο πανελλήνιο πρωτάθλημα 2015, μου έδωσε εμπειρίες ανάλογες με ακόμα μεγαλύτερων διοργανώσεων, αυτό γιατί ήμουν τυχερός να κληρωθώ με έναν διεθνούς κύρους αθλητή στο χώρο του Ταε Κβο Ντο, τον επί 7 χρόνια πρωταθλητή Ελλάδας (στην κατηγορία -80 kg) Νίκο Τζέλο. Ο αγώνας μου με αυτόν τον αθλητή ήξερα από την αρχή ότι θα ήταν δύσκολος, παρ' όλα αυτά θεωρώ πως στάθηκα σωστά απέναντι του σύμφωνα με τις οδηγίες των προπονητών μου.

Υπάρχει πολύς δρόμος στην συνέχεια, ήταν μια απίστευτη εμπειρία η οποία μου έδειξε πόσο πρέπει να δουλέψω για να φτάσω ψηλά. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους προπονητές μου Μιχάλη Μουρούτσο και Νίκο Κυρίτση καθώς και το σύλλογο μου τον Ολυμπιακό Σ.Φ.Π για την στήριξη και την καταπληκτική δουλειά που γίνεται στις εγκαταστάσεις. Στην συνέχεια έχουμε πολλές υποχρεώσεις και εγώ ο ίδιος και οι συναθλητές μου, το κεφάλι κάτω πολύ δουλειά μαζί με τους προπονητές ώστε να είμαστε συνεχώς παρών σε όλες τις μεγάλες διοργανώσεις".

Δεν υπάρχουν σχόλια: