moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Τρίτη 12 Μαΐου 2015

Γιαρένη: «Τώρα κοιτάω το Πανελλήνιο ρεκόρ

Γιαρένη: «Τώρα κοιτάω το Πανελλήνιο ρεκόρ»

Γιαρένη: «Τώρα κοιτάω το Πανελλήνιο ρεκόρ»

Την υπογραφή της Αφροδίτης Γιαρένη είχαν τα 3 από τα 15 χρυσά μετάλλια που κατέκτησε ο Ολυμπιακός (και 23 στο σύνολο) στην κολυμβητική ημερίδα «ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ GRAND PRIX».
 Η «ερυθρόλευκη» κολυμβήτρια στην πρώτη της χρονιά στον Ολυμπιακό συνεχίζει τις πολύ καλές εμφανίσεις και οι διακρίσεις διαδέχονται η μία την άλλη. 
Στην τελευταία διοργάνωση που έλαβε μέρος τερμάτισε πρώτη τρεις φορές κερδίζοντας τα χρυσά μετάλλια στα  400μ. Μικτή Ατομική, στα 200μ. 
Μικτή Ατομική Γυναικών και στα 100μ.Ύπτιο.
Με δηλώσεις της στο osfp.gr η Αφροδίτη Γιαρένη ανέφερε τα εξής:

«Είναι μια χρονιά που έχει κυλήσει πολύ καλά για εμένα. Στην τελευταία διοργάνωση έκανα και προσωπικά ρεκόρ πέρα από τα μετάλλια.
 Η συνολική μου παρουσία με αφήνει απόλυτα ικανοποιημένη και μου δημιουργεί ακόμα περισσότερη όρεξη για δουλειά. 
Είμαι πολύ ευχαριστημένη που βρίσκομαι στον Ολυμπιακό γιατί η βοήθεια που έχω λάβει είναι πολύ σημαντική σε όλη αυτή την προσπάθεια που κάνω.
Οι αγωνιστικές υποχρεώσεις συνεχίζονται με την ημερίδα που διοργανώνεται για τα 90 χρόνια από την ίδρυση του συλλόγου όπου θα λάβω μέρος και εκεί στο πλαίσιο της προετοιμασίας μου αφού σε ένα μήνα είναι το ΟΠΕΝ.
Για φέτος είχα βάλει ως στόχο να χρόνο κάτω από 4:50 στα 400 Μικτή Ατομική οπότε από δω και πέρα κοιτάω ότι καλύτερο και ένα Πανελλήνιο ρεκόρ που το πλησίασα ακόμα περισσότερο στα 200μ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: