moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Ντάρντεν:«Οι μεγάλοι παίκτες εμφανίζονται στα μεγάλα παιχνίδια» (video)

Ντάρντεν:«Οι μεγάλοι παίκτες εμφανίζονται στα μεγάλα παιχνίδια» (video)

«Οι μεγάλοι παίκτες εμφανίζονται στα μεγάλα παιχνίδια»

Είναι ο παίκτης που έλαμψε στους τελικούς με τον Παναθηναϊκό και ήταν ουσιαστικά κάποιος που ίσως υποτίμησαν οι «πράσινοι» στα ματς με τον Ολυμπιακό.
Ο λόγος για τον Τρεμέλ Ντάρντεν, ο οποίος μίλησε στην κάμερα του gavros.gr λίγη ώρα μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος με τον Θρύλο.
- Πως νιώθεις τώρα μετά από όλα όσα έζησες σήμερα;
«Είμαι πολύ ευγνώμων που είχα την ευκαιρία να είμαι μέρος της ομάδας που πήρε το πρωτάθλημα. Δεν είναι ποτέ εύκολο και είσαι αναγκασμένος να περάσεις από πολλά σκαμπανεβάσματα. Οφείλεις να έχεις ένα ωραίο μέρος… ηρεμίας στο μυαλό σου και πάνω από όλα ευχαριστώ τον Θεό γι αυτην την ευκαιρία».
- Στην αρχή των τελικών, πίστευες ότι ο Ολυμπιακός θα μπορούσε να κερδίσει με 3-0 τη σειρά; Να σκουπίσετε τον αντίπαλο σας;
«Εγώ αυτό που πίστευα είναι ότι σε κάθε παιχνίδι είχα την ευκαιρία για να νικήσω. Και οφείλεις να παίρνεις κάθε παιχνίδι ξεχωριστά στη σειρά. Κερδίσαμε το πρώτο παιχνίδι, κερδίσαμε το δεύτερο και κατά την δική μου γνώμη αυτό ήταν ουσιαστικά το πέμπτο ματς και ήταν κομβικό γιατί δεν θέλαμε να επιστρέψουμε στο ΟΑΚΑ. Και είναι και ψυχολογικό το θέμα με την παράδοση με τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό. Οπότε εγώ ήθελα να πάρω το συγκεκριμένο ματς και το έβλεπα ως το… πέμπτο της σειράς και δεν ήθελα να τους δώσουμε σημάδια ζωής και ήθελα να κερδίσω».
- Πως εξηγείς εσύ αυτό που συνέβη με σένα; Ήσουν φοβερός στα παιχνίδια με τον Παναθηναϊκό…
«Συμβαίνει όταν σου δίνουν τις ευκαιρίες. Ξέρεις είχα σοβαρές ευκαιρίες απέναντι στον Παναθηναϊκό και αυτές μου έδωσαν την ευκαιρία να αποδείξω τι πραγματικά μπορώ να κάνω στην άμυνα και στην επίθεση. Για μένα δεν μου κάνει κάποια εντύπωση. Εγώ γνωρίζω εξάλλου ότι μπορώ να παίξω. Βασισμένος λοιπόν στις ευκαιρίες, ήταν απλά για μένα να είμαι πιο επιθετικός.
Ολη την ζωή σου μεγαλώνεις στην Αμερική όπου λένε «οι μεγάλοι παίκτες εμφανίζονται και στα μεγάλα παιχνίδια». Οπότε οι τελικοί απέναντι στους «αιώνιους» ήταν κάτι που πάντα πίστευα ότι πρέπει να έχεις την αυτοπεποίθηση. Ο Θεός εξάλλου σου δίνει την ικανότητα και την ευκαιρία για να τα πας καλά. Οπότε είχα την ευκαιρία να παίξω επιθετικό μπάσκετ και να βοηθήσω στην ομάδα για να κερδίσει. Και θα ήταν διαφορετικό αυτό σε κάθε ματς. Μόνο που έπρεπε μέσα στην χρονιά να έχω ευκαιρίες για να βοηθήσω και τους συμπαίκτες μου, να πάρω τις σωστές οδηγίες από τους προπονητές μου και αυτά μου έδωσαν την ώθηση για να ανταπεξέλθω».
- Πιστεύεις ότι ως ένα σημείο μπορεί και να σε υποτίμησαν;
«Πιθανόν. Και αυτό είναι καλό. Όταν εσύ δεν παίζεις καλά για πολλά σερί παιχνίδια, ο αντίπαλος προετοιμάζεται για σένα διαφορετικά. Και για μενα αυτό είναι καλό. Γιατί όταν ξέρω τι μπορώ να κάνω και πότε να το κάνω. Οπότε κάνει την προετοιμασία μου διαφορετική και σε αναγκάζει να βγεις πιο επιθετικός στο παρκέ. Αλλάζει όλο το πλάνο του ματς και η στρατηγική του. Για μένα όμως αυτό είναι μέρος της δικής μου στρατηγικής. Αυτό χρειάζεται. Να βγεις μπροστά όταν πρέπει και όταν σε χρειάζονται περισσότερο κα ι αυτή είναι και η ιστορία μου που έκανε σε όλη την καριέρα μου. Οπότε δεν είναι κάτι που μου έκανε έκπληξη».
-Και κάτι τελευταίο αναφορικά με τον Βασίλη Σπανούλη; Ηταν φοβερός στο παιχνίδι και σταμάτησε στους 23 πόντους.
«Ήταν ένα παιχνίδι που έπρεπε να πάρει. Και τα δύο πρώτα παιχνίδια ήταν μεγάλα ματς. Είναι όμως ένας μεγάλος παίκτης και γνωρίζει πως είναι να παίζει σε αυτά τα ματς που οφείλεις να τα πάρεις. Είμαι και εγώ μεγάλος θαυμαστής του. Είμαστε συγκάτοικοι στις αποστολές, οπότε μιλάμε πολύ και είπαμε πως πρέπει να τελειώσουμε τη σειρά όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.Δεν χρειάζεται να τους δώσεις την δυνατότητα να έχουν σημεία ζωής. Εγώ γνώριζα ότι ζει για τα παιχνίδια δίχως αύριο. Και ήταν τέλειος και στο ματς οπότε τελείωσε τη χρονιά με τον κατάλληλο τρόπο. Του βγάζω λοιπόν το καπέλο που ήταν έτοιμος και ήταν ο αληθινά καλός παίκτης που είναι».

Ο Τρεμέλ Ντάρντεν στην κάμερα του gavros.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: