moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Σλούκας για την πρόταση του Παναθηναϊκού: «Είναι κάτι αστείο»

Σλούκας για την πρόταση του Παναθηναϊκού: «Είναι κάτι αστείο»

Σλούκας για την πρόταση του Παναθηναϊκού: «Είναι κάτι αστείο»
Ενοχλημένος από τον τρόπο που χειρίστηκε ο Παναθηναϊκός την πρόταση που του κατέθεσε, εμφανίστηκε ο Κώστας Σλούκας σε δηλώσεις που έκανε.
Η άμεση δημοσιοποίηση της πρότασης που του κατέθεσε ο Παναθηναϊκός ενόχλησε τον Κώστα Σλούκα, με τον γκαρντ του Ολυμπιακού να δηλώνει πως η κίνηση αυτή έγινε για να δημιουργηθεί… κλίμα ενόψει των συζητήσεών του με την «ερυθρόλευκη» διοίκηση για την ανανέωση του συμβολαίου του. «Το να μου κάνει πρόταση με τέτοιο τρόπο ο Παναθηναϊκός, μέσω ιστοσελίδων, είναι αστείο. Δεν είναι καλό γιατί δημιουργεί κλίμα... Εγώ θέλω να μιλήσω πρώτα με τον κόουτς Σφαιρόπουλο και μετά με τους Αγγελόπουλους», δήλωσε αρχικά ο Κώστας Σλούκας στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ σε ερώτηση για την πρόταση του Παναθηναϊκού, ενώ όσον αφορά την ανανέωση του συμβολαίου του με τον Ολυμπιακό:

«Δεν έχω κρύψει τι θέλω. Αλλά πρέπει να γίνουν κάποιες συζητήσεις για τον ρόλο μου στην ομάδα. Και το οικονομικό είναι μέσα στις συζητήσεις αλλά μπαίνει σε δεύτερη μοίρα. Στόχος μου είναι να βελτιώνεται ο ρόλος μου μέσα στο γήπεδο χρόνο με τον χρόνο. Αλλά είμαι επαγγελματίας και θα κοιτάξω και το δικό μου καλό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: