moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Γιαννιώτας και επίσημα

Γιαννιώτας και επίσημα

 
Την απόκτηση του Γιάννη Γιαννιώτα από την Φορτούνα Ντίσελντορφ ανακοίνωσε η ΠΑΕ Ολυμπιακός το μεσημέρι της Τετάρτης (17/6).
 Οι πρώτες δηλώσεις του ως παίκτης των Πειραιωτών.

Στα ερυθρόλευκα και επίσημα ντύθηκε ο Γιάννης Γιαννιώτας το μεσημέρι της Τετάρτης (17/6), όταν και ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε την απόκτηση του Έλληνα διεθνή ακραίου από την Φορτούνα Ντίσελντορφ.
Δεν πρόκειται για έκπληξη καθώς ήταν γνωστό εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα ότι επί της ουσίας οι Πειραιώτες είχαν συμφωνήσει με τον 22χρονο άσο και απέμεναν μονάχα οι ανακοινώσεις.

Λεπτομέρειες της συμφωνίας δεν αποκαλύφθηκαν, ωστόσο όπως είχατε διαβάσει στο Sport24.gr από τις 8 Ιουνίου, η συμφωνία του παίκτη με τον Ολυμπιακό είναι για τα επόμενα 4 χρόνια.

Στις πρώτες του δηλώσεις, ο Γιαννιώτας θέλησε να ευχαριστήσει τους κκ. Μαρινάκη, Βρέντζο για την μεταγραφή του και την οικογένεια του για την στήριξη, ενώ τόνισε πως αισθάνεται τιμή που θα αγωνιστεί με την φανέλα του Ολυμπιακού.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ:

"Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Γιάννη Γιαννιώτα από την Φορτούνα Ντίσελντορφ.

Στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Θρύλου, ο 22χρονος επιθετικός επεσήμανε:

"Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο του Ολυμπιακού, κ. Βαγγέλη Μαρινάκη, για την τιμή που μου έκανε να γίνω και εγώ μέλος του Ολυμπιακού. Θέλω να ευχαριστήσω παράλληλα και τον κ. Βρέντζο για τη μεταγραφή μου αυτή.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ θέλω να πω στην οικογένειά μου, η οποία στέκεται πάντα δίπλα μου. Είναι μεγάλη τιμή για εμένα που θα αγωνιστώ για τον Ολυμπιακό, που θα παίξω μπροστά στον κόσμο του και εύχομαι όλοι μαζί να προσθέσουμε ακόμη περισσότερα αστέρια στην φανέλα της μεγαλύτερης ελληνικής ομάδας!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: