moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

John Poulman η...Jοhn Cup-man?

John Poulman η...Jοhn Cup-man?
 
Τα κοριτσια μας της πετοσφαιρισης κατεκτησαν ακομη εναν σερι τιτλο,του Κυπελλου Ελλαδος νικωντας τον Παναθηναικο στο Αγρινιο με 3-0 σετ και σηκωσαν την κουπα.
Ολα καλα και ολα ωραια ως εκει ομως...ξαφνικα η κουπα ομως εξαφανιστηκε,ρε που ειναι η κουπα, η κουπα εδω ,η κουπα εκει...ποιος την πηρε?

Ποιος αλλος ? Ο συνηθης υποπτος John Poulman ο συνεργατης του Piraeus Planet....
Tην πηρε και αρχισε να την κραταει αγκαλια σαν να ειναι η τελευταια και δεν την αφηνε με τιποτε...
Βρε Γιαννη μου...δωσε πισω την κουπα στα κοριτσια που εκαναν τοσο κοπο να την κατακτησουν...ετσι κι αλλιως και παλι δικια μας θα ειναι του χρονου .

Κοριτσια εκτος απο τα θερμα μου συγχαρητηρια για την κατακτηση του τιτλου ,αλλη φορα οταν θα κερδιζετε την κουπα να εχετε τον νου σας να μην βρισκεται εκει κοντα ο o John Poulman...
Και εχω αρχισει σοβαρα να του αλλαξω ονομα και απο John Poulman να τον βγαλω...Jοhn Cup-man
Οι φωτογραφιες δειχνουν ακριβως τι συνεβη την ωρα που τα κοριτσια και οι διοργανωτες εψαχναν την...κουπα.
Oι τρεις υπαιτιοι που χαθηκε η κουπα...
John Poulman η... Cup-man ,Αργυρης Παπανικολαου και ο Παναγιωτης Μελας ολα τα καλα παιδια δηλαδη



Αντε και του χρονου που θα ειμαι κι εγω πρωτα ο Θεος...αμα δειτε κουπα εμενα να με φτυσετε...θα την κραταω και δεν θα την αφηνω με τιποτε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: