moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Eγω ξερετε τι εχω παρει χαμπαρι με το βρωμικο μυαλο μου?

 Eγω ξερετε τι εχω παρει χαμπαρι με το βρωμικο μυαλο μου?



Eγω ξερετε τι εχω παρει χαμπαρι με το βρωμικο μυαλο μου ετσι οπως με εχουν καταντησει να σκεφτομαι για παρτη τους αυτα τα ξεφτυλισμενα υποκειμενα κυριε Κοντονη?
Οτι στελνουν επιτηδες τους στρατους τους παντου και ειδικα οπου παιζει ο Ολυμπιακος για να δημιουργουνται επεισοδια ακομα σε αναμετρησεις χαντ μπολ οπως ειδαμε μεταξυ των δυο δικεφαλων με εναν και μοναδικο σκοπο.
Την διακοπη ολων των αθλητικων διοργανωσεων σε Ελλαδα και Ευρωπη ειτε απο την UEFA  ειτε απο Υπουργικη αποφαση αρκει να μην σηκωσει αλλο τιτλο ο Ολυμπιακος και να παθει μεγαλη ζημια οικονομικη και αγωνιστικη σε ολα τα αθλητικα του τμηματα.
Βλεπου οτι δεν παιρνουν και τιτλο απο πουθενα και σε κανενα αθλημα αντε ...σε κανενα ισως κατα λαθος...μια φορα καθε πεντε-δεκα χρονια .
Το τι ζημια θα υποστουν το Ελληνικο ποδοσφαιρο, η Εθνικη μας ομαδα οι ποδοσφαιριστες μας οι Λιγκες,οι διαιτητες τα media  ακομα και τα δικα τους δεν τους νοιαζει καθολου.
Αρκει να μην παρει τιτλο ο Ολυμπιακος και να σταματησουν ολα να καλυφθει η ανυπαρξια τους και να εχουν αλοθι να λενε οτι το Πρωταθλημα σταματησε λογω της κοκκινης παραγκας,το ποιημα που λεγεται εδω και χρονια απο παντου, και δεν πηγαινε αλλο και μπλα,μπλα,μπλα...
Πριν λιγο καιρο εκβιαζαν και ελεγαν οτι θα φυγουν και θα πανε αλλου...
Που αλλου? στην Bundesliga? η στην Premier League ?
Εχουν την εντυπωση οτι σε αυτες τις Λιγκες δεχονται λαμογια σαν την παρτη τους που χρωστανε και της Μιχαλους εκτος απο τους φουρνους της γειτονιας τους?
Τι νομιζουν οτι ειναι αλλου? Super League?
Δεν ξεκουμπιζεστε κανα δυο τρια χρονακια μπας και στρωσει τιποτε εδω στην Ελλαδα και το αμοιρο Ελληνικο ποδοσφαιρο?

Ετσι κια αλλιως φυρα εισαστε και φυρα εχετε ,πουθεναδες εισαστε τιποτε δεν προσφερετε ουτε στον Ελληνικο Αθλητισμο ουτε στους οπαδους σας πουθενα...οταν λεμε πουθενα,εννοουμε που-θε-να.
Και αν δεν θελετε να ξεκουμπιστειτε ,ρε Χριστιανε μου, βρε καλε μου κυριε Κοντονη δωστους μια φαπα οπως προβλεπει ο νομος και πετα τους εσυ ο ιδιος εξω...
Ηρωας θα γινεις και θα σωσεις το Ελληνικο ποδοσφαιρο...φιαξε μια Λιγκα για χρεωμενους ρε παιδι μου...με καποιο κερδος να μαζεψουν κανενα φραγκο στην τελικη και να υποχρεωθουν να ετοιμασουν ολα οσα προβλεπει ο νεος νομος...γιατι τωρα με τι λεφτα θα τα φιαξουν ολα αυτα που πρεπει? Μονο αν ξεκινησουν τις ληστειες μερα μεσημερι...
Κανε κατι ομως σε παρακαλω, δεν παει αλλο αυτη η κατασταση....

Δεν υπάρχουν σχόλια: