moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

“Αυτο που εχω εδω δεν το βρισκω αλλου...”

“Αυτο που εχω εδω δεν το βρισκω αλλου...”

roberto
 
Ο Ρομπέρτο δηλώνει κάτι παραπάνω από ευχαριστημένος και οτι αυτο που εχει στον Ολυμπιακο δεν θα το βρει αλλου...
Καλα ενταξει,να το ελεγε καποιος που ειναι Πειραιωτης και Ολυμπιακος απο τα γενοφασκια του οτι  ο Ολυμπιακος ειναι ενας πολυ καλος λογος να αποριψεις προταση ακομα και απο την Μπαρτσελονα  θα ελεηγα οτι ειναι λογικο...ποια Μπαρτσελονα ρε φιλε θα ελεγα πλακα μου κανεις? Θρυλος για παντα...
Αλλα να το λεει ενας Ισπανος που το 99% εξ αυτων εχουν ονειρο τους να παιξουν στην Μπαρτσα η στην Ρεαλ...εχει αλλη αξια και βαρυτητα.
Την προηγούμενη Κυριακή το «φώναξε» μέσω της «Realnews». Σήμερα το «φωνάζει» ξανά μέσω του «Γαύρου». Για τον Ρομπέρτο και το πόσο ευτυχής αισθάνεται στον Ολυμπιακό ο λόγος.
«Το πώς αισθάνομαι στον Ολυμπιακό είναι πολύ δύσκολο να το βρω σε άλλο μέρος», δήλωσε σήμερα στην εν λόγω εφημερίδα στην οποία έκανε λόγο και για την περηφάνια και το βάρος που αισθάνεται φορώντας το περιβραχιόνιο του αρχηγού. «Έχω την ευθύνη να φέρω το περιβραχιόνιο και είμαι περήφανος γι’ αυτό», είπε.
Όσο για το φινάλε της σεζόν, ήταν ξεκάθαρος: «Πρέπει να τελειώσουμε τη δουλειά στο πρωτάθλημα και το κύπελλο, με όμορφο ποδόσφαιρο».

Και εμεις σου απανταμε συγγαυρε Ρομπερτο...αλανι για παντα στο λιμανι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: