moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Κυριακή 26 Ιουλίου 2015

Σάσα Ζντιέλαρ:«Μόνο ο Ολυμπιακός στο μυαλό μου»

Σάσα Ζντιέλαρ:«Μόνο ο Ολυμπιακός στο μυαλό μου»

«Μόνο ο Ολυμπιακός στο μυαλό μου»
Προ λίγων ημερών υπήρξαν δημοσιεύματα από την Σερβία τα οποία μιλούσαν για το ενδιαφέρον του Ερυθρού Αστέρα προς το πρόσωπο του Σάσα Ζντιέλαρ.
 Ο Σέρβος μέσος των «ερυθρόλευκων», μίλησε την Κυριακή σε ιστοσελίδα της πατρίδας του και ξεκαθάρισε ότι δεν έχει ενοχληθεί από τους ανθρώπους της ομάδας του Βελιγραδίου και πως το μυαλό του βρίσκεται μόνο στον Ολυμπιακό και το ταξίδι που θα πραγματοποιήσει σημερα Δευτέρα για το Έρμελο της Ολλανδίας.
Εκεί οι Πειραιώτες θα πραγματοποιήσουν το δεύτερο στάδιο της προετοιμασίας τους και ο νεαρός μέσος βρίσκεται στην 29μελή αποστολή των νταμπλούχων Ελλάδας.

Εξάλλου, έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις στον Μάρκο Σίλβα, με τις εμφανίσεις του στα φιλικά αλλά και στις προπονήσεις, με τον Πορτογάλο τεχνικό να τον εμπιστεύεται.
Πλέον, και ο ίδιος θα δώσει ακόμα κάποιες εξετάσεις στην Ολλανδία για να πείσει 100% τον κόουτς του Θρύλου πως του αξίζει μία θέση στο ρόστερ.

«Η ιστορία της ενδεχόμενης άφιξής μου στον Ερυθρό Αστέρα, έχει ξεκινήσει πριν πάω στη Νέα Ζηλανδία με την Εθνική Νέων για το Παγκόσμιο Κύπελλο.
Εγώ το μόνο που σκέφτομαι μόνο αυτή τη στιγμή είναι η ομάδα μου ο Ολυμπιακός και τίποτα άλλο», δήλωσε αρχικά ο Σάσα Ζντιέλαρ στην σερβική ιστοσελίδα.

 Εν συνεχεία, ο νεαρός Σέρβος των Πειραιωτών είπε: «Προπονήθηκα για δύο εβδομάδες πολύ καλά (σ.σ.: εννοεί για το πρώτο στάδιο προετοιμασίας στο Ζέεφελντ), έπαιξα σε τέσσερα παιχνίδια και αυτό ήταν μία καλή αρχή.
Είμαι επίσης πολύ ικανοποιημένος γιατί ο προπονητής μου με επαινούσε συνέχεια.
 Είμαι αρκετά ικανοποιημένος γενικά από την συμπεριφορά του συλλόγου για εμένα. Μου έχουν φερθεί πολύ καλά».

Για τον έντονο ανταγωνισμό που υπάρχει στη θέση όπου αγωνίζεται και το γεγονός ότι ανταγωνίζεται τον συμπατριώτη του Λούκα Μιλιβόγεβιτς, τον Γιάννη Μανιάτη και τον Παϊτίμ Κασάμι, ο ίδιος ανέφερε:
 «Όλοι μας είμαστε πολύ ενωμένοι στην ομάδα. Ανταγωνισμός υπάρχει και δεν θα είναι εύκολο για μένα να αρπάξω μία θέση βασικού στην ομάδα.
 Όμως, είμαι ένας μαχητής από τη φύση μου.
 Έχω πάρει τις ευκαιρίες μου μέχρι στιγμής και βλέπω και τους ανθρώπους της ομάδας να πιστεύουν σε μένα και γι’ αυτό προσπαθώ να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό καθημερινά».

Τέλος, ρωτήθηκε για την αδελφοποίηση που υπάρχει ανάμεσα στους οπαδούς των δύο ομάδων αλλά και τις διοικήσεις των συλλόγων και αν αυτό είναι μία ευκαιρία να μπορέσει να αγωνιστεί ο Ζντιέλαρ με την φανέλα του Ερυθρού Αστέρα τη νέα χρονιά, ο ίδιος απάντησε γελώντας: 

«Θα δούμε. Τώρα θα βρίσκομαι για εννέα ημέρες με την ομάδα στην Ολλανδία και στη συνέχεια ίσως μάθω περισσότερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: