moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

«Επίθεση»Κούγια σε Μελισσανίδη, Αλαφούζο και Θωμαΐδη

«Επίθεση»Κούγια σε Μελισσανίδη, Αλαφούζο και Θωμαΐδη

«Βόμβες» από Κούγια!
«Επίθεση» σε Μελισσανίδη, Αλαφούζο, Θωμαΐδη, με βαριές κουβέντες, εξαπέλυσε ο Αλέξης Κούγιας, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε σήμερα, τονίζοντας πως όλα τα κάνουν για τα λεφτά του Champions League.
Αναλυτικά:
«Θέλω να στείλω ένα μήνυμα στον κύριο Μελισσανίδη, στον κύριο Αλαφούζο, σε αυτή την αισχρή παρέα του υποκειμένου του Θωμαΐδη και σε αυτά τα υποκείμενα που μαζεύει κάθε φορά εκεί. Εμένα δεν με λύγισε η εγκληματική οργάνωση του 2011 με τους εγκληματίες, αυτούς που μπαινόβγαιναν στις φυλακές και εξαιτίας των οποίων είμαι προστατευόμενος μάρτυς. Δεν με λύγισε η δεύτερη εγκληματική οργάνωση, από αυτούς με τα κοστούμια που κάνουν κουμάντο στο ποδόσφαιρο από το 1996. Τους βλέπω για πρωινό όλους.
Και επειδή είμαι άνθρωπος του νόμου, στέλνω μήνυμα. Όποιος με πείραξε πήγε φυλακή. Εγώ δεν είμαι, ούτε άνθρωπος να βάζω να δέρνουν τον Ζωγράφο, ούτε τον Τσαχειλίδη, ούτε τον Μπάκα, ούτε τον Βασάρα. Δεν έχω μάθει να κάνω λαθρεμπόρια, να κλέβω, να ληστεύω, να σκοτώνω. Αυτά τα υποκείμενα που έχουν μαζευτεί τώρα και είναι η εγκληματική οργάνωση του 2011 και προσπαθούν να γλιτώσουν πίσω από αυτή του 2015, νομίζοντας ότι συνεργαζόμενοι με τον Θωμαΐδη, γιατί είναι όλη μέρα μαζί, και στήνουν την εκπομπή της Δευτέρας για το πώς θα πλήξουν αυτούς που είναι εμπόδιο στο να μπουν στο ποδόσφαιρο. Χωρίς λεφτά και χωρίς κόστος, είτε να κλέψουν τα λεφτά του Champions League, είτε να κλέψουν τη δόξα ομάδων που χτίζονται πραγματικά.
Από την ημέρα που έδωσα την τελευταία μου κατάθεση στον κύριο Ανδρεάδη και ενώ προηγουμένως αυτά τα υποκείμενα με έχουν καλέσει στα γραφεία τους όλοι, από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο και μου έλεγαν τι πρέπει να κάνω. Λες και περιμένω από αυτούς. Τους το ξαναλέω. Με τίποτα δεν πρόκειται να αλλάξω συμπεριφορά. Και ομάδα θα έχουμε πάντα και η ομάδα μου θα παίξει Super League ό,τι και να γίνει.
Κάθε Δευτέρα, βάζουν υποκείμενα και κακοποιούς, όπως ο Μπέος τιμητικά προσκεκλημένος. Ποιος σκηνοθετεί την εκπομπή και φέρνει σε επαφή τον Σταθάκη από την Αμερική που δεν έχει μαντήλι να κλάψει και παίρνει τηλέφωνα; Ο Γιάννης Παπαδόπουλος. Ο υπαρχηγός του Τσακογιάννη. Πού βρίσκεται όλη μέρα ο Παπαδόπουλος; Στο γραφείο του Μελισσανίδη. Τι κάνει όλη την εβδομάδα; Ψάχνει να βρει τις αδύναμες πτυχές των αντιπάλων της ΑΕΚ. Τι δουλειά κάνει ο Παπασταμάτης, ο πρώην διαιτητής; Πώς έγινε και με την ΑΕΚ έβαλαν να μας σφυρίξουν διαιτητές οι οποίοι είχαν ονοματιστεί ως συνεργάτες της ΑΕΚ; Πώς εκτοξεύτηκε η διαφορά στους 10 πόντους και να μην έχουμε καμία ελπίδα;», δήλωσε μεταξύ άλλων ο Αλέξης Κούγιας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: