moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Χάντερ: "Θέλω τίτλους και Πρωταθλήματα"

Χάντερ: "Θέλω τίτλους και Πρωταθλήματα"


Παρακολουθήστε το αφιερωματικό βίντεο της Euroleague, το οποίο εστιάζει στη φετινή παρουσία του Οθέλο Χάντερ στον Ολυμπιακό.
Ο Αμερικανός σέντερ, μεταξύ άλλων, επισημαίνει πως στόχος του είναι να κατακτήσει τίτλους και Πρωταθλήματα με την ερυθρόλευκη φανέλα.
Μεταξύ άλλων, είπε τα εξής:
"Για να διακριθείς, για να πετύχεις, θα πρέπει να κάνεις πολλές θυσίες ώστε να τα καταφέρεις. Πρέπει να κάνεις αυτά που πρέπει και να παρουσιάζεται έτοιμος πάντα τόσο αγωνιστικά, όσο και πνευματικά. Οι αλλαγές στους προπονητές δεν θεωρώ ότι με επηρέασαν ή ότι μας επηρέασαν σαν ομάδα. Όλοι οι κόουτς αυτό που θέλουν είναι να παίζεις μπάσκετ, να είσαι καλός και να κάνεις αυτά που πρέπει.

Ο κόουτς Σφαιρόπουλος αυτό που ήθελε και θέλει από εμένα, είναι να είμαι ο εαυτός μου και να παίζω σαν τον Οθέλο. Να πράττω σωστά τον ρόλο μου, να παίζω σκληρά και να βοηθάω την ομάδα μου σε άμυνα και επίθεση.

Θέλουμε και θέλω να πάμε στο Final-Four, διεκδικώντας το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα. Θέλω να αγωνίζομαι στο κορυφαίο επίπεδο και είμαι χαρούμενος εδώ στον Ολυμπιακό.

Ο Σπανούλης μου μιλάει συχνά και με συμβουλεύει. Με μαθαίνει να είμαι νικητής να κερδίζω, και μου τονίζει πως αν θέλω να κερδίζω θα πρέπει να παλεύω σκληρά και να είμαι δυνατός και πανέτοιμος ώστε να κερδίζουμε τον κάθε αντίπαλο. Μου αρέσει να καρφώνω και έχω συμπαίκτες που με αξιοποιούν στην επίθεση με τις πάσες του. Κάποιες φορές είναι ντροπιαστικό για τον αντίπαλο όταν τα καταφέρνω, καρφώνοντας στο καλάθι τους.

Πολλές φορές στη καριέρα μου έχω βγει δεύτερος. Εδώ θέλω να καταφέρω να γίνω πρώτος. Θέλω να κερδίσω τίτλους και Πρωταθλήματα με τον Ολυμπιακό. Θέλω να φτάσω στην κορυφή και να παραμείνω εκεί. Αυτός είναι ο στόχος μου και παλεύω για αυτό".

Δεν υπάρχουν σχόλια: