moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

Μιλιβόγεβιτς: "Στο ποδόσφαιρο όλα είναι πιθανά"

Μιλιβόγεβιτς: "Στο ποδόσφαιρο όλα είναι πιθανά"

Ο Λούκα Μιλιβόγεβιτς μίλησε για το έντονο ενδιαφέρον που δείχνει η Φενέρμπαχτσε για την απόκτηση του, τονίζοντας ότι ο Ολυμπιακός έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο στην υπόθεση.
Ο Σέρβος μίλησε στην Fanatik και τοποθετήθηκε σχετικά με το μέλλον του και την έντονη επιθυμία του Βίτορ Περέιρα να συνεργαστεί ξανά μαζί του στην Φενέρμπαχτσε.

Ο Λούκα Μιλιβόγεβιτς τόνισε πως στο ποδόσφαιρο είναι όλα ανοιχτά, ωστόσο ο Ολυμπιακός είναι αυτός που έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο στην συγκεκριμένη υπόθεση.

"Είναι ένας από τους καλύτερους προπονητές που έχω δουλέψει στην καριέρα μου. Επίσης κατά την γνώμη μου είναι από τους καλύτερους τεχνικούς στην Ευρώπη.

Προσπαθούσε πάντα για την καλύτερη δυνατή παρουσία της ομάδας και είναι πολύ φιλόδοξος αλλά και προσηλωμένος με το ποδόσφαιρο.

Τον συναντήσαμε πριν φύγει. Δεν ξαναμιλήσαμε από τότε. Εννοείται πως ήταν πετυχημένος και προσωπικά δεν κατάλαβα γιατί έπρεπε να αποχωρήσει.

Ήταν για μένα μεγάλη χαρά και ευχαρίστηση το να δουλέψω μαζί του", υποστήριξε χαρακτηριστικά ο Σέρβος διεθνής μέσος αναφερόμενος στον Βίτορ Περέιρα και στη συνέχεια απάντησε στην ερώτηση σχετικά με το ενδεχόμενο μεταγραφής του στη Φενέρμπαχτσε:

"Είναι δύο πολύ μεγάλες ομάδες. Για μένα είναι τιμητικό να με θέλει η Φενέρ. Στο ποδόσφαιρο όλα είναι πιθανά. Δεν μπορείς να αποκλείσεις τίποτα.

Όμως δεν έχει γίνει η μεταγραφή όπως γράφεται στον Τύπο. Κανείς δεν μου έχει μιλήσει εμένα ακόμα. Είχα μία καλή σεζόν στον Ολυμπιακό. Έχω σχηματίσει έναν ισχυρό δεσμό με τον σύλλογό μου.

Για να γίνει το οτιδήποτε ή μία μεταγραφή θα πρέπει να συμφωνήσουν με την ομάδα μου. Ο Ολυμπιακός έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο και δεν είναι σωστό να πω κάτι άλλο εγώ".

Δεν υπάρχουν σχόλια: