moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015

Αθηναίου:«Μας περιμένει δύσκολος χειμώνας»

Αθηναίου:«Μας περιμένει δύσκολος χειμώνας»

«Μας περιμένει δύσκολος χειμώνας»
Λίγες μέρες ξεκούρασης θα έχει ο Γιάννης Αθηναίου μέχρι να αρχίσει προετοιμασία με τον Ολυμπιακό, μετά το «κόψιμο» από την Εθνική Ελλάδας, και, μιλώντας στον «Sport24 Radio 103,3», τόνισε πως έρχεται δύσκολος χειμώνας, εννοώντας τις πολλές υποχρεώσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη.

«Μένουν πέντε ημέρες μέχρι να ξεκινήσω την προετοιμασία με τον Ολυμπιακό και όσο προλάβω θα ξεκουραστώ και θα γεμίσω μπαταρίες διότι μας περιμένει ένας δύσκολος χειμώνας», είπε αρχικά ο νεοαποκτηθείς γκαρντ του Θρύλου.
Για το γεγονός πως ήταν σχεδόν δεδομένο ότι θα αποχωρούσε από την Εθνική, μόλις «έμπαινε» στις προπονήσεις ο Βασίλης Σπανούλης: «Είναι σημαντικό και τιμητικό για έναν αθλητή να είναι στην Εθνική ομάδα και να συμμετέχει στην προετοιμασία.
 Μόνο κέρδη και εμπειρίες μπορεί να σου προσφέρει αυτό.
Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος για εμένα ήταν πολύ σημαντική η κλήση στην ομάδα, διότι ήταν μία επιβράβευση των κόπων όλης της χρονιάς.
Ο κόουτς με είχε ενημερώσει από την αρχή για το τι θέλει να κάνω.
Εγώ δεν είχα στο μυαλό μου το λόγο που κλήθηκα στην ομάδα και από τη στιγμή που έπαιρνα μέρος στις προπονήσεις είχα στόχο να δίνω τον καλύτερο μου εαυτό.
Έτσι έχω μάθει να λειτουργώ, είτε πρόκειται για την Εθνική, είτε για το σύλλογο που αγωνίζομαι και δεν θα μπορούσα να κάνω διαφορετικά τώρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: