moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015

Μπινίκος: «Είμαι σε καλύτερη κατάσταση»

Μπινίκος: «Είμαι σε καλύτερη κατάσταση»


Την ανάγκη να ευχαριστήσει, όλους όσους του συμπαραστάθηκαν μετά το τροχαίο συμβάν στο οποίο ενεπλάκη, αισθάνθηκε ο Ισίδωρος Μπινίκος ο οποίος προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση στο επίσημο site του Ολυμπιακού (www.osfp.gr): 

«Από την ημέρα που πήρα εξιτήριο, οι γιατροί εξακολουθούν να παρακολουθούν την πορεία της αποκατάστασής μου. 
Σίγουρα είμαι σε καλύτερη κατάσταση αλλά χρειάζεται χρόνος και υπομονή για να επανέλθω απόλυτα.
 Χάρη στη βοήθεια του Ολυμπιακού που ήταν άψογη και τη φροντίδα της επιστημονικής ομάδας του Ομίλου Ιατρικού Αθηνών, μπόρεσα να αντεπεξέλθω. 
Χωρίς αυτή την βοήθεια τα πράγματα θα ήταν πολύ πιο δύσκολα για εμένα. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον πρόεδρο του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ Σ.Φ.Π. κ. Μιχάλη Κουντούρη και την την Γενική Διευθύντρια, κ. Χριστίνα Τσιλιγκίρη για τις άμεσες ενέργειές τους, την συμπαράσταση που μου παρείχαν και τον διακανονισμό της νοσηλείας μου. 
Καθώς επίσης και την νοσηλευτική ομάδα του 7ου Β' τομέα του Ιατρικού Κέντρου, όπου νοσηλευόμουν για 17 μέρες.
 Ευχαριστώ όλους τους γνωστούς, συνεργάτες και φίλους για τη συμπαράσταση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: