moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

Πατησε Ελλαδα ο Στρόμπερι

Πατησε Ελλαδα ο Στρόμπερι

1276574

Στην Ελλάδα βρίσκεται πλέον ο Ντι Τζέι Στρόμπερι, ο οποίος αφίχθη στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και στις πρώτες δηλώσεις του δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για τη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό.

«Ο Ολυμπιακός είναι σπουδαία ομάδα. Είμαι ενθουσιασμένος για την ευκαιρία που έχω να παίξω σε μια ομάδα που έχει μεγάλη ιστορία κι εξαιρετικούς παίκτες. Είμαι χαρούμενος που πλέον είμαι μέλος μιας τόσο ιστορικής ομάδας», δήλωσε αρχικά.
Εν συνεχεία, αναφέρθηκε στο Βασίλη Σπανούλη, αλλά και τους στόχους του με τους Πειραιώτες: «Τα τελευταία χρόνια παρακολουθώ πολύ την Ευρωλίγκα. Είναι σαν όνειρο για εμένα που θα βρεθούμε μαζί με τον Βασίλη στο ίδιο παρκέ και θα φοράμε την ίδια φανέλα. Ο στόχος μου είναι να κερδίζω. Θέλω να δίνω στο γήπεδο αυτό που μπορώ για να κερδίσω τίτλους με τον Ολυμπιακό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: