moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Αποσύρθηκε ο Λιν Γκριρ (video)

Αποσύρθηκε ο Λιν Γκριρ (video)

Αποσύρθηκε ο Γκριρ

Την απόφαση να βάλει τέλος στην επαγγελματική του καριέρα πήρε ο πρώην γκαρντ του Ολυμπιακού, Λιν Γκριρ, δηλώνοντας ότι θέλει να αφοσιωθεί στην οικογένεια του.
Πήρε την μεγάλη απόφαση ο Λιν Γκριρ.
 Ο 35χρονος -πλέον- γκαρντ ανακοίνωσε ότι σταματάει το μπάσκετ μετά αρκετά πετυχημένη καριέρα, κατά τη διάρκεια της οποίας πέρασε από την Ελλάδα, ενώ τα δύο τελευταία χρόνια έπαιξε στην τουρκική Νταρουσάφακα.

«Τα δύο τελευταία χρόνια, το σκεφτόμουν σοβαρά. Έχω καταφέρει να αγωνιστώ στο ΝΒΑ και στο υψηλότερο ευρωπαϊκό επίπεδο. Μου έχει λείψει να ασχολούμαι με τον γιο μου και τη γυναίκα μου. Δεκατρία χρόνια είναι πολλά και μόνο στα πέντε είχα την οικογένειά μου δίπλα. Ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω. Προέχει η οικογένεια, να μεγαλώσω μαζί της. Όταν ο γιος μου ήταν πιο νέος μπορούσε να ταξιδεύει μαζί μου, τώρα μεγαλώνει, πηγαίνει σχολείο. Αφήστε που είναι και αρκετά καλός στο μπάσκετ». Με αυτόν τον τρόπο ανακοίνωσε το τέλος.

inner

Τις σεζόν 2007-08, 2008-09 αγωνίστηκε στον Ολυμπιακό, χωρίς να κατακτήσει κάποιον τίτλο. Πήρε μέρος πάντως στο Final-4 του Βερολίνου, όπου οι «ερυθρόλευκοι» ηττήθηκαν στον ημιτελικό από τον Παναθηναϊκό.


Το παιχνίδι που θα θυμάται περισσότερο θα είναι πιθανόν αυτό στην Μόσχα το 2008, όπου με καλάθι στο τέλος χάρισε τη νίκη στους Πειραιώτες επί της ΤΣΣΚΑ, με το οποίο έγινε το 1-0 στα play off της Ευρωλίγκας, αλλά οι Ρώσοι με δύο συνεχόμενες νίκες, άφησαν εκτός συνέχειας την ελληνική ομάδα. Επιπλέον, τη σεζόν 2002-03 αγωνίστηκε στην Νήαρ Ηστ.

inner

Επίσης, έχει φορέσει τη φανέλα μεταξύ άλλων των Σλασκ, Ντιναμό Μόσχας, Φενέρμπαχτσε, Αρμάνι Μιλάνο, Ούνιξ Καζάν, ενώ στο ΝΒΑ αγωνίστηκε στους Μιλγουόκι Μπακς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: