moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

Πλησιάζει ο Ζόνατας


Πλησιάζει ο Ζόνατας

 Πλησιάζει ο Ζόνατας!
Αυξάνονται οι πιθανότητες του Ολυμπιακού για την απόκτηση του Ζόνατας, ενώ στο προσκήνιο φαίνεται πως επιστρέφει η περίπτωση του Μεξές για το κέντρο της άμυνας. Φήμες για άφιξη Μάρκο Σίλβα στην Αθήνα.
Τα τυπικά έχουν απομείνει για να μείνει ελεύθερος από την Έλτσε ο Ζόνατας, ο οποίος αποτελεί τον «Νο1» στόχο του Ολυμπιακού για την επίθεση. Αυτό είναι αρκετά πιθανό να συμβεί ακόμα και εντός της ημέρας, ενώ την υπόθεση του Βραζιλιάνου φορ για λογαριασμό των νταμπλούχων Ελλάδας έχει αναλάβει προσωπικά ο Μίνο Ραϊόλα.
Ο γνωστός μάνατζερ, ο οποίος έχει κάνει αρκετές δουλειές τα τελευταία χρόνια με τους Πειραιώτες, συνεργάζεται με τον 26χρονο άσο από τότε που ήταν στην Κρουζέιρο και θεωρεί πως ο πελάτης του στην Ελλάδα θα μπορέσει να ανεβάσει τις «μετοχές», μέσω της παρουσίας του στο Champions League της επόμενης σεζόν.

Ο Ζόνατας μίλησε σε ιστοσελίδα της πατρίδας του και τόνισε ότι ο Ραϊόλα χειρίζεται αποκλειστικά το μέλλον του, ενώ είναι ενήμερος για το ενδιαφέρον αρκετών ομάδων. «Πολλοί σύλλογοι με ήθελαν, αλλά εγώ αποφάσισα να επιλέξω την Έλτσε. Η ομάδα έστειλε τον αθλητικό διευθυντή και μου υποσχέθηκαν πολλά πράγματα, ένα καλό πλάνο. Τίποτα δεν έγινε. Αναγκάστηκα να παραμείνω παράνομα στην Ισπανία, μαζί με την οικογένειά μου και να βιώνω το ρίσκο να με σταματήσει η αστυνομία και να με απελάσουν! Άλλαξε ο πρόεδρος, αλλά τίποτα δεν άλλαξε», τόνισε αρχικά στο superesportes.com.br και πρόσθεσε:

«Το συμβόλαιό μου περιλάμβανε δύο χρόνια δανεισμό. Αλλά απέτυχαν να πληρώσουν τα χρήματα που απαιτούταν για αυτό στις διαπραγματεύσεις που έγιναν. Είμαι σχεδόν πέντε μήνες απλήρωτος και αποφάσισα να αποχωρήσω από την Έλτσε. Ευχαριστώ όλους στην Έλτσε, αλλά θέλω να παίρνω τον μισθό μου και όσα κέρδισα μέσα από την παρουσία μου μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Ήταν μία φάρσα ό,τι έκαναν σε εμάς».

Για να καταλήξει, λέγοντας: «Υπάρχουν πάρα πολλές προτάσεις. Πάλεψα για να συμβεί αυτό. Τώρα όλα είναι στα χέρια του ατζέντη μου, αυτός ξέρει το μέλλον μου. Ξέρω ότι δεν πρόκειται να συνεχίσω στην Έλτσε. Θέλω να ξεκουραστώ με την οικογένειά μου και να περιμένω να έρθει κάτι συγκεκριμένο».

Παράλληλα, στην επιφάνεια επανέρχεται η περίπτωση του Φιλίπ Μεξές για τον Ολυμπιακό. Ο Γάλλος στόπερ αναμένεται να μείνει ελεύθερος από τη Μίλαν, κάτι που δεν αφήνει αδιάφορους τους νταμπλούχους Ελλάδας και είναι αρκετά πιθανό να υπάρξει επαφή με την πλευρά του για να διαπιστωθεί αν και εκείνος θέλει να έρθει και να παίξει στην Ελλάδα.

Τέλος, έτοιμος να έρθει στην Ελλάδα για να υπογράψει και να αναλάβει και επίσημα τα νέα του καθήκοντα παρουσιάζεται ο Μάρκο Σίλβα. Σύμφωνα με την εφημερίδα «Goal», ο Πορτογάλος τεχνικός είναι αρκετά πιθανό να έρθει στην Αθήνα το Σαββατοκύριακο, για να πέσουν οι υπογραφές στο νέο του συμβόλαιο και να συζητήσει από κοντά με τους υπόλοιπους ιθύνοντες του συλλόγου. Ωστόσο, για να υπογράψει ο 37χρονος προπονητής χρειάζεται πρώτα να λύσει και επίσημα το συμβόλαιό του με τη Σπόρτινγκ Λισαβόνας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: