moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Βγαζει ψευτη τον Γεωργεα ο Καλτσας

Βγαζει ψευτη τον Γεωργεα ο Καλτσας

Καλτσάς: «Δεν πιστεύω ότι μπορεί να έχει γίνει κάτι»
Την άποψη ότι δεν έγινε και δεν αντιλήφθηκε να έχει γίνει κάτι επιλήψιμο στο επίμαχο ματς ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τη Βέροια του 2013, ο νέος παίκτης του Παναθηναϊκού, Νίκος Καλτσάς.
Ο νεαρός χαφ τόνισε η συμπεριφορά του Νίκου Γεωργέα ήταν φυσιολογική και μάλιστα δεν του ανέφερε τίποτα για όσα υποστηρίζει σήμερα ο παίκτης της ΑΕΚ ενώ στην ευθεία ερώτηση για το αν μπορεί να είναι στημένος ο αγώνας, ο πρώην παίκτης της Βέροιας τόνισε ότι δεν πιστεύει ότι έχει γίνει κάτι.
Αναλυτικά:
«Δεν είχα άποψη για αυτά που ειπώθηκαν στα αποδυτήρια, δεν ήμουν μέσα. Έκανα ζέσταμα.
 Στον πάγκο δεν ειπώθηκε κάτι. Ο Γεωργέας, όταν έγινε αλλαγή, δεν ανέφερε τίποτα. Δεν τον ρώτησα γιατί έγινε αλλαγή, υπέθεσα λόγω τραυματισμού. Ήταν δίπλα μου.
Κοιτούσα το ζέσταμα, όχι πότε βγήκε η κάθε ομάδα.

Ο Γεωργέας έκανε και πλάκες, παρεΐστικα. Μέσα στα αποδυτήρια είναι φυσιολογικός. Ο Καλογέρης ήταν καλό παιδί, επαγγελματίας».

Ερώτηση: «Μπορεί να είναι στημένος ο αγώνας»;

Απάντηση: «Δεν πιστεύω ότι μπορεί να έχει γίνει κάτι, εφόσον δεν έχω ακούσει κάτι. Αν άκουγα θα το έλεγα. Παίξαμε αρκετά καλά, θυμάμαι ότι κάναμε και 2-3 ευκαιρίες. Δεν μπορώ να κάνω ανάλυση του αγώνα. Εγώ ποδοσφαιριστής είμαι, να παίξω ποδόσφαιρο θέλω, δεν είμαι αναλυτής. Με ρωτάτε πράγματα που δεν μπορώ να κάνω.

Εφόσον χάσαμε και 2-3 φάσεις στο β' ημίχρονο, δεν παίξαμε χαλαρά. Και στο α' ημίχρονο κάναμε φάσεις.

Δεν είδα ποιοι μπήκαν μέσα στα αποδυτήρια. Πάντα όμως, μπαίνουν μέσα ο προπονητής και ο Λαναρής. Λογικά μπήκαν μέσα, αφού το κάνουν πάντα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: