moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Τετάρτη 5 Αυγούστου 2015

Πάρντο:«Όνειρό μου να σκοράρω στο Καραϊσκάκη»

Πάρντο:«Όνειρό μου να σκοράρω στο Καραϊσκάκη»

«Όνειρό μου να σκοράρω στο Καραϊσκάκη»
Τρία γκολ σε ισάριθμα φιλικά παιχνίδια με την φανέλα του Ολυμπιακού έχει πετύχει ο Φελίπε Πάρντο.
Ο Κολομβιανός εξτρέμ, ο οποίος είναι η μεγάλη φετινή αποκάλυψη του Θρύλου, μίλησε στην κάμερα του συνδρομητικού καναλιού και τον Νίκο Γαβαλά, για τις πρώτες του εντυπώσεις στους «ερυθρόλευκους», για τις νίκες στην Ολλανδία, ενώ περιμένει πως και πως να σκοράρει στο «Γ. Καραϊσκάκης», μπροστά στους ΓΑΥΡΟΥΣ όπως δήλωσε.
Διαβάστε αναλυτικά τα όσα είπε ο Κολομβιανός μεσοεπιθετικός που έχει αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις μέχρι στιγμής…

Για τις πρώτες του εντυπώσεις από τον Ολυμπιακό: «Οι εντυπώσεις μου είναι χαρά και ευτυχία. Καταλαβαίνω ποια είναι η ευθύνη μου μέσα στην ομάδα όπως καταλαβαίνουμε όλοι οι ποδοσφαιριστές και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από αυτό τον δεύτερο κύκλο προετοιμασίας στην Ολλανδία, όπου πήραμε τρεις νίκες».
Για το τι σημαίνουν οι νίκες στην Ολλανδία: «Οι νίκες είναι πάντα σημαντικές, ειδικά σε αυτή την ομάδα που είναι συνηθισμένη να νικάει.
Είναι πολύ σημαντικό από το καλοκαίρι να μπεις σε αυτούς τους ρυθμούς και να συνηθίζουμε κι εμείς οι ποδοσφαιριστές, γιατί πρέπει να είμαστε σε ετοιμότητα όταν ξεκινήσει το πρωτάθλημα».
Για το πώς περιμένει το πρώτο του παιχνίδι στο «Γ. Καραϊσκάκης»: «Οπωσδήποτε το περιμένω. Είναι το όνειρό μου να πετύχω το πρώτο μου γκολ μπροστά στον κόσμο του Ολυμπιακού, στην έδρα μας. Μπορώ να το καταφέρω την Κυριακή και πρέπει να συνεχίσουμε με νίκες όπως έχουμε κάνει ως τώρα στην προετοιμασία».
Για το αν ο Ολυμπιακός θα συνδυάσει αποτελέσματα και θέαμα: «Σίγουρα. Τώρα η ομάδα προσαρμόζεται, έχουν έρθει νέοι ποδοσφαιριστές, αλλά είμαστε όλοι σύμφωνοι με τη φιλοσοφία του προπονητή μας, το στυλ που θέλει να δώσει σε αυτή την ομάδα.
 Είμαστε όλοι προς τον ίδιο δρόμο και την ίδια κατεύθυνση, απλά θέλουμε λίγο χρόνο ακόμα για να βρούμε τη χημεία μεταξύ μας και πιστεύω ότι θα έχουμε επιτυχίες, νίκες και καλό θέαμα στο πρωτάθλημα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: