moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

Η Ειρήνη Μαρούπα για την υπόθεση Μελισσανίδη-ΑΕΚ

Η Ειρήνη Μαρούπα για την υπόθεση Μελισσανίδη-ΑΕΚ

Βόμβες Μαρούπα στον ΣΠΟΡ FM 94,6!
Το μέλος της ΕΕΑ, Ειρήνη Μαρούπα που έκρινε την υπόθεση Μελισσανίδη-ΑΕΚ μίλησε στον ΣΠΟΡ FM 94,6 για τα πάντα: τη χθεσινή πολύκροτη συνεδρίαση και τα καυτά ζητήματα Μαρινάκη, Γιαννακόπουλου, Κέρκυρας!
Αναλυτικά, η Ειρήνη Μαρούπα μίλησε στον ΣΠΟΡ FM 94,6 και τον Άρη Ασβεστά:
Για τη χθεσινή συνεδρίαση της ΕΕΑ, την απόφαση για τον Δημήτρη Μελισσανίδη και τις αντιδράσεις προς το πρόσωπό της: 
  «Δέχθηκα επικριτικά σχόλια και ενθαρρυντικά μηνύματα. Θεωρώ ότι έκανα το σωστό και αυτό θα κάνω.
Κάποιοι σε εισαγωγικά “οπαδοί” έχουν απειλήσει τη ζωή, την οικογένειά μου με ακατάσχετο υβρεολόγιο.
 Εγώ αποφάσισα με επιχειρήματα.
Σε καταγωγή είμαι Μικρασιάτισσα, αν αγαπάω μια ομάδα αυτή είναι η ΑΕΚ.
Φίλαθλος είμαι, αλλά οπαδός όχι.
Δεν θέλω να κάνω ζημιά σε καμία ομάδα.
Η αγωνία μου, το πάθος μου είναι η πολιτική, αυτό που περνάει η Ελλάδα και όχι ο αθλητισμός».

Για την απόφαση που ελήφθη για την Κέρκυρα, τις καταγγελίες Μελισσανίδη για τη σχέση Μαρινάκη-Ολυμπιακού και τις ανοιχτές υποθέσεις του ελληνικού ποδοσφαίρου: 
 «Θα επανέλθω μέσα από τα λόγια του κύριου Μελισσανίδη.
Αυτεπαγγέλτως δεν είχαμε επιληφθεί της υπόθεσής του, αλλά μετά από καταγγελία του Ολυμπιακού. Βέβαια επειδή εγώ δεν παρακολουθώ τον αθλητισμό, δεν είμαι σε κατάσταση ετοιμότητας να επιλαμβάνομαι άμεσα αυτού που συμβαίνει
. Και το δεύτερο θέμα “βοά… ο τόπος για μία εγκληματική οργάνωση, δεν έχετε ακούσει τίποτα;”. Έχουμε ακούσει και θα πράξουμε.
Από το 2011 είχα μιλήσει με τον κύριο Φάκο, ο οποίος αποπέμφθηκε κακήν κακώς.
Γιατί έκανε εξαιρετική δουλειά και ήταν πεντακάθαρος. Μπέος, Ψωμιάδης πήγαν άκλαυτοι, αλλά η κάθαρση πρέπει να φτάσει μέχρι το τέλος.
Όχι μόνο σε μικρές ή ασήμαντες ομάδες.
Όλοι είναι σημαντικοί, για τον κόσμο τους, την πόλη τους.
Μόλις ακούνε κάποιοι για συγκεκριμένους παράγοντες, ομάδες παθαίνουνε παράκρουση ή …τρέμουλο.
Αυτή είναι η κατάντια της κοινωνίας μας.
Από τότε έπρεπε να είχανε κληθεί όλοι όσοι εμπλέκονταν.
 Να διαβάσουμε τη δικογραφία, να έχουμε δική μας άποψη. Να αναλάβουμε την ευθύνη αυτών που συμβαίνουν».

Και συνέχισε:
«Εχθές στην τοποθέτησή μου στην επιτροπή είπα ότι δεν σταματάμε εδώ, προχωράμε στον επόμενο, για όποιον κι αν εμπλέκεται.
Οι ακροάσεις με ομάδες των οποίων οι υποθέσεις άπτονται σε θέματα δημοσίου συμφέροντος εγώ θα πρότεινα να γίνονται μπροστά σε τηλεοπτικό φακό.
Για να μην υπάρχει παραφιλολογία για το ποια είναι η αλήθεια και ποιο το παραμύθι.
Ειδικά σε τόσο μεγάλες υποθέσεις.
 Δεν γίνεται όλα τα προβλήματα να λύθηκαν με τον Μελισσανίδη.
Δυστυχώς μπήκαμε στη διαδικασία να παίρνουμε θέση, σαν να είναι υπέρ του Ολυμπιακού.
 Δεν ισχύει αυτό.
Εμείς πήραμε θέση υπέρ του δημοσίου συμφέροντος.
Δεν είπαμε ότι υπάρχει εικονικότητα στα μετοχικά.
Δεν υπάρχει θέμα πλην του στοιχήματος.
Δεν παίρνουμε το μέρος του ενός ή του άλλου ισχυρού επιχειρηματία.
Εξυγίανση του ποδοσφαίρου δεν είναι να λέμε αν διοικεί την ΑΕΚ ή όχι ο Μελισσανίδης».

Για το αν θα σταλεί επιστολή στον ειδικό ανακριτή διαφθοράς, για την αναφορά στο θέμα των περιοριστικών όρων που έχουν επιβληθεί στον Βαγγέλη Μαρινάκη:

  «Ακόμη δεν έχει σταλεί τίποτα. 
Υπάρχουν σκέψεις για το πώς θα κινηθούμε σε αυτή την υπόθεση».

Για τις σκέψεις Κοντονή να εφαρμόσει τον αθλητικό νόμο μετά την απόφαση για την Κέρκυρα:
«Τα πορίσματα είναι δεσμευτικά. Καλά θα κάνει.
 Αλλιώς γιατί να υπάρχει αθλητικός νόμος;
 Ήμουν η πρώτη όταν τον έψεγαν από το κόμμα του επειδή θα παίρνει μόνος του αποφάσεις, που είχα εξοργιστεί.
Είναι δυνατόν να τον ψέγουμε γιατί αντιδημοκρατικές πρακτικές όταν διατίθεται να τα βάλει με θεριά;
Είναι ανέκδοτο αυτό.
Η κυρία ΕΠΟ που είναι… μαγαζί το ξαναλέω δεν σκοπεύει με κανένα τρόπο να αλλάξει συμπεριφορά.
Η Πολιτεία κάποτε με αυτούς τους νόμους θα πρέπει να δεσμεύεται.
Όσοι ήμαστε αποφασισμένοι, όσοι έχουμε τα κουράγια να αφήσουμε κάτι καλύτερο από τα χάλια που μας άφησαν, θα προσπαθήσουμε μέχρι το τέλος.
 Και όσοι θεωρούνται υγιείς αντιλαμβάνονται την σημασία των πραγμάτων και ότι πρέπει να είναι δίπλα μας και όχι απέναντι.

Για τις σωστές διαστάσεις της υπόθεσης της ΑΕΚ: 
«Το θέμα που ετέθη ήταν η καταγγελία του Ολυμπιακού, το άλλο ήταν να χορηγηθεί άδεια στην ΑΕΚ να συμμετέχει στο στοίχημα.
Επ’ αυτού τοποθετηθήκαμε.
 Η ιδιοκτησία καλώς έχει, δεν τίθεται κανένα θέμα πιστοποιητικού.
Απλώς υπάρχει μια υπουργική απόφαση, σύμφωνα με την οποία κλείνουν όλα τα παραθυράκια σε ανθρώπους που έχουν σχέση με ΠΑΕ.
Για αυτονόητους λόγους, ο νομοθέτης θέλει να διασφαλίσει ότι δεν θα υπάρξει περίπτωση να στηθεί κάποιος αγώνας, χωρίς να υπάρχει καμία υπόνοια για την ΑΕΚ.
Πραγματικά ο κύριος Μελισσανίδης όπως προέκυψε κατά τρόπο απόλυτο, το ξέρει όλη η Ελλάδα ότι έχει έναν ηγετικό ρόλο σε αυτή την ομάδα.
 Έχει διοικητικό ρόλο, από αυτούς που τρέχουνε την ομάδα, να το πω έτσι.
Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα για την ΑΕΚ πάντως.
Δεν ήταν καν στην απόφασή μας η ομάδα.
Δεν έγινε λόγος για την ΠΑΕ ΑΕΚ.
Θέμα ήταν μόνο αν υπήρχε ασυμβίβαστο».

Για το τι συνέβη στις δύο προηγούμενες συνεδριάσεις και αν στις 22 Ιουλίου ψήφισε «λευκό»:
«Θα ήθελα και στις διασκέψεις μας να υπάρχει κάμερα.
Δεν ψήφισα ποτέ λευκό. Δεν υπήρχε περίπτωση ποτέ σε αυτή την υπόθεση να μην πάρω θέση.
 Ήμουν στην προηγούμενη συνεδρίαση.
 Πάντα παίρνω θέση όχι… δανεική. Είχε πει στον πρόεδρο να μην κάνει συνεδρίαση διότι ήταν το δημοψήφισμα.
 Είχα κάνει παρέμβαση στο συμβούλιο της Επικρατείας, υπέρ του Δημοψηφίσματος και δεν μπορούσα με τίποτα να παραστώ στη συνεδρίαση.
 Θα πρέπει να εξετάζονται όλοι μαζί, για να βλέπουμε τι καταγγέλει ο καθένας και τι απαντάει η άλλη πλευρά.
Κατά συνέπεια δεν ήμουν στη συγκεκριμένη συνεδρίαση.
 Στην επόμενη που ήμουν εκεί ανέφερα πως δεν μπορώ να πάρω απόφαση χωρίς να έχω εικόνα της υπόθεσης.
Και μου αντέτεινε “διάβασε τα πρακτικά”. Μα χωρίς να έχω κάνει τις δικές μου ερωτήσεις; Χωρίς να ακούσω και τον τρίτο εμπλεκόμενο;
Για να είμαι σίγουρη για την απόφαση που παίρνω.
Μου είπε πως δεν υπάρχει χρόνος και τρόπον τινά… μετρηθήκαμε.
Εγώ δεν ψήφισα λευκό.
 Ψήφησα να κληθεί ο κύριος Μελισσανίδης.
Τώρα γιατί εξελήφθη σαν λευκό… Δεν κάναμε ψηφοφορία. Δεν ήταν λευκό, ήταν μία αποχή από το να πάρω απόφαση πριν έχω συνολική εικόνα».

Για δημοσιεύματα που εμφανίζουν τον σύζυγό να έχει συνεργασία με την ΠΑΕ Ολυμπιακός: «Είναι εκπληκτικό πως ο κόσμος καταπίνει… αμάσητη μια εικονική πραγματικότητα.
Από όταν ασχολήθηκα είπα ότι θα προσπαθήσω με ακεραιότητα για το καλύτερο δυνατό.
 Όποιος και να μου πει κάτι, ο άντρας μου ή προϊστάμενός μου -που δεν έχω τέτοιον- θα κάνω μόνο ό,τι μου υπαγορεύει η συνείδησή μου.
Εδώ οι Ολυμπιακοί με βρίζουν μόνο και μόνο επειδή εμφανίζομαι στην εκπομπή του κύριου Θωμαΐδη.
 Ο άντρας μου δεν έχει καμία σχέση με τον Ολυμπιακό.
 Η ΕΠΣ Πειραιά κάποια στιγμή για την προσφορά τη δική μου με βράβευσε για την κοινωνική μου προσφορά στην ετήσια γιορτή που κάνει στο ΣΕΦ.
Σε αυτή την εκδήλωση δεν είχε παραστεί ο κύριος Μαρινάκης παρότι αναμενόταν να βραβευτεί επειδή θα ήμουν παρούσα!
Καμία σχέση ιδιαίτερη δεν έχω μαζί του.
 Πραγματικά αυτό που ελπίζω στο τέλος να αποδειχθεί ότι όλοι όσοι συμμετέχουν στο ελληνικό αθλητισμό θα γίνουν επιχειρηματίες υγιείς,

Για την υπόθεση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός και την απόφαση: 

«Αύριο θα δημοσιευτεί η απόφαση. Σήμερα φτιάξαμε το σκεπτικό.
Υπάρχει μία διχογνωμία αναφορικά με την νομική θεμελίωση της εικονικότητας. Έχουμε παρένθετο πρόσωπο.
Ο κύριος Παπαδόπουλος εξακολούθησε να είναι πρόεδρος της ομάδας, αλλά ο κύριος Γιαννακόπουλος ήταν ο πραγματικός διοικητικής. Οι μετοχές μεταβιβάστηκαν τυπικά και όχι ουσιαστικά.
Ούτε εδώ υπάρχει κίνδυνος για την ΚΑΕ Παναθηναϊκός.
 Κατά τη δική μου γνώμη για να περάσουμε να εξετάσουμε αν υπάρχει θέμα αποβολής, υποβιβασμού έπρεπε να έχουμε την πλειοψηφία.
¨Ένα πρώτο στάδιο είναι να πούμε ότι υπάρχει εικονικότητα και δεύτερος αν συντρέχει υπαιτιότητα των ανθρώπων της ΚΑΕ.
Εμείς είπαμε ότι είναι άκυρη η μεταβίβαση. Κανονικά πρέπει και ο κύριος Γιαννακόπουλος να της μεταβιβάσει ώστε να μην υπάρχει πρόβλημα για την ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: