moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

Ανακοίνωσε Γούτα ο Ολυμπιακός

Ανακοίνωσε Γούτα ο Ολυμπιακός


Ανακοίνωσε Γούτα ο Ολυμπιακός
Ολοκληρώθηκε και τυπικά η μεταγραφή του Δημήτρη Γούτα στον Ολυμπιακό.
Ο νεαρός αμυντικός πέρασε με επιτυχία τα απαιτούμενα ιατρικά τεστ και ντύθηκε στα ερυθρόλευκα, αφήνοντας την Ξάνθη για να γίνει κάτοικος Πειραιά.
 Η ανακοινωση και οι πρωτες του δηλωσεις



«Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Δημήτρη Γούτα», αναφέρει η λιτή ανακοίνωση απόκτησής του.
 Ο διεθνής στόπερ δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του για την μετακίνησή τους στους Πρωταθλητές.

«Είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ στη μεγαλύτερη ομάδα της χώρας. Ο Ολυμπιακός είναι μία από τις καλύτερες ομάδες της Ευρώπης και θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις, για να δικαιώσω όσους με επέλεξαν, αλλά και για να κάνω χαρούμενο τον κόσμο της νέας μου ομάδας. Ανυπομονώ να βρεθώ δίπλα στους συμπαίκτες μου και να αρχίσω τη δουλειά, ώστε να είμαι έτοιμος να προσφέρω στην ομάδα ό,τι μπορώ για να πετύχει τον στόχο της, ο οποίος είναι πάντοτε η κορυφή», ήταν τα πρώτα του λόγια μετά την υπογραφή των συμβολαίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: