moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Φουστέρ: "Δεν ξέρω αν θα είμαι εδώ του χρόνου"

Φουστέρ: "Δεν ξέρω αν θα είμαι εδώ του χρόνου"

Την αποχώρηση του Μπάλας Μέγκιερι από τον Ολυμπιακό επιβεβαίωσε ο Νταβίντ Φουστέρ, ο οποίος παρουσιάστηκε αινιγματικός σχετικά με την παραμονή του στους Πειραιώτες.
Ο Νταβίντ Φουστέρ εξήγησε το γιατί ήταν τόσο συγκινημένος κατά τη διάρκεια της φιέστας του Ολυμπιακού για την κατάκτηση του 42ου πρωταθλήματος της ιστορίας του.

Ο Ισπανός μεσοεπιθετικός του Ολυμπιακού, ο οποίος βρίσκεται πέντε χρόνια στο μεγάλο λιμάνι, επιβεβαίωσε την αποχώρηση του Μπάλας Μέγκερι από την ομάδα του Πειραιά.
Ο Ούγγρος τερματοφύλακας έκλαψε με λυγμούς, καθώς ύστερα από πέντε χρόνια θα αποχωρήσει στο τέλος της ποδοσφαιρικής χρονιάς από τους ερυθρόλευκους.
Παράλληλα, ο 33άχρονος Νταβίντ τόνισε πως δεν ξέρει αν θα παραμείνει ο ίδιος και την επόμενη σεζόν, καθώς το συμβόλαιό του ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες.
"Είναι πέντε χρόνια πολύ σημαντικά για τη ζωή μου, αυτά στον Ολυμπιακό. 
Θα μου λείψει ο Μπάλας (σ.σ.: Μέγκερι) που θα αποχωρήσει. 
Του αξίζει ό,τι καλύτερο και τον αγαπώ πολύ. 
Νιώθω σαν στο σπίτι μου και είμαι πολύ ευτυχισμένος εδώ. 
Δεν ξέρω αν θα βρίσκομαι εδώ του χρόνου και κανείς γενικά δεν ξέρει. 
Ο Ολυμπιακός θα είναι πάντα στην καρδιά μου" δήλωσε ο Φουστέρ στην κάμερα της Nova.



 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: