moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Θεοδωρίδης: «δεν είναι ο Ολυμπιακός που θέλω εγώ»

Θεοδωρίδης: «δεν είναι ο Ολυμπιακός που θέλω εγώ»

Θεοδωρίδης: «Όχι ο Ολυμπιακός που θέλω…»
Η έλλειψη κινήτρου δεν δικαιολογεί στα μάτια του Σάββα Θεοδωρίδη την άνευρη εμφάνιση που πραγματοποίησε ο Ολυμπιακός στα Περιβόλια απέναντι στον Πλατανιά μένοντας στο 1-1.

Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ είχε πολλά παράπονα από την αγωνιστική συμπεριφορά της ομάδας.
«Έληξε το ματς ισόπαλο, δεχτήκαμε ένα αυτογκόλ.
Δεν πρέπει να τρώμε τέτοια γκολ.
 Έπρεπε να γίνουν θαύματα για να πέσει ο Πλατανιάς.
 Ο αντίπαλος έπαιξε πιο συγκεντρωμένα.
 Οι παίκτες του Ολυμπιακού μου έδωσαν την εντύπωση ότι είχαν στο μυαλό τους τον τελικό Κυπέλλου, εγώ θέλω να κερδίζουμε τους πάντες και τα πάντα.
 Θέλω πάντα οι παίκτες να είναι συγκεντρωμένοι. 
Είναι καλό που έγινε τώρα και όχι στον τελικό, πρέπει να συγκεντρωθούμε. 
Φορτσάραμε προς το τέλος, αλλά δεν είναι ο Ολυμπιακός που θέλω εγώ. 
Πρέπει να συνετιστούν οι παίκτες και να κοιτάξουν πως θα κερδίσουν το Κύπελλο για να ολοκληρωθεί η χρονιά πολύ καλά. Δεν είναι εύκολα τα παιχνίδια, πρέπει να δουλέψουν πολύ σκληρά», ανέφερε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: