moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Σπανούλης: «Το καλύτερο μπάσκετ της καριέρας μου»

Σπανούλης: «Το καλύτερο μπάσκετ της καριέρας μου»

Σπανούλης: «Το καλύτερο μπάσκετ της καριέρας μου»
Όσο ωριμάζει το κρασί τόσο καλύτερο γίνεται.
Το ίδιο φαίνεται πως ισχύει και για τον Βασίλη Σπανούλη.
Ο αρχηγός του Ολυμπιακού δηλώνει -σε συνέντευξη του στα «Νέα»- σε μια κρίσιμη καμπή της σεζόν ότι νιώθει πως αυτή είναι η καλύτερη του χρονιά και κάνει όνειρα για τίτλους. Άλλωστε, λίγες ημέρες πριν συμπεριλήφθηκε στην κορυφαία πεντάδα της Ευρωλίγκας, για τρίτη φορά στα τέσσερα τελευταία χρόνια.
«Παίζω το καλύτερο και το πιο ώριμο μπάσκετ της καριέρας μου, συνεπώς θα μπορούσα να πω ότι είναι η καλύτερη χρονιά μου. Όμως αυτή δεν έχει τελειώσει και τα καλά ξεκινάμε τώρα για εμάς. Θέλω να συνδυαστεί με τίτλους», ανέφερε χαρακτηριστικά ο 33χρονος γκαρντ.

«Από μικρός παίζω στην Εθνική ομάδα, από την οποία έχω λείψει μόνο λόγω τραυματισμού. Πέρυσι ήταν αδύνατο να βοηθήσω ακριβώς για αυτόν τον λόγο και προσπάθησα τουλάχιστον να το εκμεταλλευτώ και να προετοιμάσω καλύτερα τον εαυτό μου. 
Το γεγονός ότι έπειτα από πολλά χρόνια έμεινα περισσότερο χρόνο μαζί με την οικογένεια μου, με βοήθησε πάρα πολύ ψυχολογικά, με ωφέλησε», σχολίασε ο Λαρισαίος αθλητής και πρόσθεσε επί του θέματος:

«Γενικά, η οικογένεια μου αποτελεί τη μεγαλύτερη δύναμη μου και από τότε που τη δημιούργησα μου έδωσε φτερά. Πριν φύγω για ένα μεγάλο παιχνίδι ή τουρνουά, το χαμόγελο των γιών μου, μια κουβέντα τους, είναι το καλύτερο που μπορώ να πάρω μαζί μου. Το μόνο που θέλουν όταν φεύγω από το σπίτι για ταξίδι είναι να γυρίσω γρήγορα».

Ο Ολυμπιακός την Παρασκευή (15/05, 19:00) θα διεκδικήσει από την αναμέτρηση με την ΤΣΣΚΑ το εισιτήριο για τον τελικό της Ευρωλίγκας στη Μαδρίτη, ενώ προέρχεται από τη μεγάλη επικράτησε 3-1 στη σειρά με την Μπαρτσελόνα και ο Βασίλης Σπανούλης στάθηκε στη νίκη στη Βαρκελώνη.

«Είναι το κορυφαίο παιχνίδι που έχουμε κάνει όσα χρόνια βρίσκομαι στην ομάδα. Δεν θυμάμαι ποτέ τόσο ολοκληρωτικό παιχνίδι για 40 λεπτά, απέναντι σε μια εξαιρετική ομάδα, φτιαγμένη για να πάρει το Ευρωπαϊκό. Βγάλαμε τον αθλητικό μας εγωισμό σε αυτό το παιχνίδι.
Γενικά όμως ο τρόπος με τον οποίο φθάσαμε φέτος στο Φάιναλ Φορ ήταν εκπληκτικός. 
Αν και είχαμε ατυχίες με πολλούς τραυματισμούς καταφέραμε να έχουμε εξαιρετική πορεία στο Top 16, αλλά και να αφήσουμε εκτός μια υπερδύναμη του ευρωπαϊκού μπάσκετ», σχολίασε και μίλησε για τον τραυματισμό πριν το παιχνίδι με τη Φενέρ στο ΣΕΦ.

«Αναγνωρίζω το λάθος μου που έπαιξα με τη Φενέρ αν και ήμουν τραυματίας. Δεν έπρεπε να το κάνω και έβαλα σε κίνδυνο τον εαυτό μου και την ομάδα, απλώς γιατί υπερίσχυσε η έντονη επιθυμία να μην αφήσω τους συμπαίκτες μου σε ένα τόσο δύσκολο σημείο και έπειτα από μια εξαιρετική πορεία που είχαμε κάνει στο Top 16. Αν αποκλειόμασταν δεν θα συγχωρούσα τον εαυτό μου, ενώ ευτυχώς δεν έπαθα μεγαλύτερη ζημιά».

καταλήγοντας, ανέφερε το τι σκέφτεται να πει στους συμπαίκτες του πριν το ματς με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας: «Πάμε να κάνουμε αυτό που κάνουμε όλο τον χρόνο και να παίξουμε το μπάσκετ που ξέρουμε. Σκεφτείτε ίσως να μην έχουμε την ευκαιρία να ξαναβρεθούμε σε Φάιναλ Φορ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: