moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Μαρινάκης: "Έχω φτιαχτεί με αυτά που λένε. Πάμε για άλλα 20 πρωταθλήματα"

Μαρινάκης: "Έχω φτιαχτεί με αυτά που λένε. Πάμε για άλλα 20 πρωταθλήματα"


Ο Βαγγέλης Μαρινάκης έκανε ομιλία σε σύσσωμο το ποδοσφαιρικό τμήμα μετά την φιέστα, αναφέρθηκε σε όσα γίνονται σε δικαστικό επίπεδο, τόνισε ότι θα μείνει για να πάρει άλλα 20 πρωταθλήματα και προανήγγειλε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Ο πρόεδρος και μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού, Βαγγέλης Μαρινάκης, έκανε ομιλία σε σύσσωμο το ποδοσφαιρικό τμήμα και αναφέρθηκε σε όσα συμβαίνουν στο δικαστικό επίπεδο, κάνοντας λόγο για επίθεση στον ίδιο όπως παλαιότερα στον Σωκράτη Κόκκαλη, τόνισε πως θα λάμψει η αλήθεια και ο ίδιος έχει ήσυχη την συνείδησή του, πως έχει φτιαχτεί και δεν πρόκειται να φύγει, μένοντας στην ομάδα για να πάρει άλλα 20 χρόνια. Τέλος, προανήγγειλε σημαντική Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου, την οποία θα καλύψει ο ίδιος.
Αναλυτικά όσα δήλωσε:

"Ακούγονται πολλά τον τελευταίο καιρό. Πλέον, είναι προφανές ότι στόχος είναι ο Ολυμπιακός. Δεν μπορούν να μας αντιμετωπίσουν στο γήπεδο και δυστυχώς επενδύουν στην καταστροφή ακόμα και του ίδιου του ποδοσφαίρου. 

Παλαιότερα στοχοποιούσαν συνεχώς τον Σωκράτη Κόκκαλη και τώρα στοχοποιούν εμένα. Δεν φοβάμαι όμως γιατί έχω την συνείδησή μου καθαρή. Άλλωστε, σιγά σιγά οι μάσκες πέφτουν, οι συμμαχίες και οι μεθοδεύσεις αποκαλύπτονται. Δυστυχώς γι' αυτούς, τώρα που όλοι οι προβολείς στρέφονται στο ποδόσφαιρο, η αλήθεια θα λάμψει. Δεν μπορούν πια να κρυφτούν, όλα θα βγουν στην επιφάνεια και θα αντιπαρατεθούμε.

Γράφτηκε ακόμα ότι θα αποχωρήσω από την ομάδα. Είναι γελασμένοι όμως. Πριν τέσσερα χρόνια, στην φιέστα του πρώτου πρωταθλήματος που κατακτήσαμε, υποσχέθηκα άλλα 20. Έχουμε πολλά αστέρια να ράψουμε ακόμα και μετά βλέπουμε. Δεν είναι δυνατόν να φύγω από το σπίτι μου, δεν είναι δυνατόν να φύγουν από το ποδόσφαιρο οι άνθρωποι που επενδύουν, που αγαπούν το ποδόσφαιρο, για να μπουν οι λαθραίοι και οι ανύπαρκτοι.

Κάθε μέρα που μπαίνω στο Καραϊσκάκη, στου Ρέντη ή στην ΠΑΕ, θέλω να φτιάξω κάτι καινούργιο και αυτό δεν συμβαίνει μόνο για το Καραϊσκάκη, του Ρέντη ή την ΠΑΕ, συμβαίνει ακόμα και στον Πειραιά. Είναι κάτι που με ευχαριστεί, που μου δίνει δύναμη, το οποίο μου δίνει χαρά καθημερινά".

Δεν υπάρχουν σχόλια: