moving image by marquee html code
Η ερυθρολευκη ενημερωση σας αλλαξε διαδυκτιακη τοποθεσια. Καθημερινη ερυθρολευκη ενημερωση στο νεο και συγχρονο www.piraeusplanet.gr

Προσφατες δημοσιευσεις

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Σιόβας: «Αλήθειες είπα»(audio)

Σιόβας: «Αλήθειες είπα»(audio)

Ο Δημήτρης Σιόβας απάντησε μέσω του ΣΠΟΡ FM 94,6 στις κατηγορίες που άκουσε μετά τις δηλώσεις του στο παιχνίδι του Ολυμπιακού με την ΑΕΚ στο Κύπελλο.

Σιόβας: «Αλήθειες είπα»

Ο Δημήτρης Σιόβας απάντησε μέσω του ΣΠΟΡ FM 94,6 στις κατηγορίες που άκουσε μετά τις δηλώσεις του στο παιχνίδι του Ολυμπιακού με την ΑΕΚ στο Κύπελλο.

«Οι δηλώσεις μου ήταν… αλήθειες! Ρεαλιστικές! Είπα αλήθειες», τόνισε ο κεντρικός αμυντικός των ερυθρολεύκων ο οποίος ευχήθηκε περαστικά σε όλους τους ποδοσφαιριστές που τραυματίστηκαν:

«Πρώτα από όλα πρέπει να πω περαστικά στους παίκτες που τραυματίστηκαν. Στον Μανιάτη, τον Ντουρμάζ, και τον Πέτρο Μάνταλο στον οποίο στείλαμε ανθοδέσμη και του ευχόμαστε γρήγορη ανάρρωση», ανέφερε στους 94,6 και στους Γιώργο Χελάκη και Κώστα Νικολακόπουλο και συνέχισε για τα σχόλια που δέχθηκε λόγω των δηλώσεών του…
«Παρερμηνεύονται. Κάποια λόγια παρερμηνεύονται. Εγω ειχα πει στην αρχή πολύ ωραίος κόσμος και πολύ ωραία ατμόσφαιρα. Είπα ότι οι οπαδοί της ήρθαν να δουν ένα ματς με μια ομάδα μεγάλη όπως ο Ολυμπιακός. Εάν η ΑΕΚ έπαιζε με άλλη ομάδα μικρότερη θα ήταν τόσος κόσμος; Είπα ότι οι οπαδοί μας μπορούν να πανηγυρίσουν για τα 90 χρόνια του συλλόγου με την πρόκρισή μας αν και νικήσαμε μια ομάδα Β’ Εθνικής. Δεν το είπα υποτιμητικά, αλλά αυτή δεν είναι η αλήθεια…», υποστήριξε.

Ο Δημήτρης Σιόβας, αναφέρθηκε και στις εφετινές εμφανίσεις του Ολυμπιακού παραδεχόμενος προβλήματα που υπάρχουν…

«Εμείς βλέπουμε ότι δεν είμαστε η ομάδα που ήμασταν. Τους δώσαμε ευκαιρία για να πάρουν το πρωτάθλημα, αλλά δεν το πήρανε. Δεν φταίμε εμείς για αυτό. Πέντε βαθμούς ήμασταν πίσω και το γυρίσαμε. Από εκεί και πέρα μπορεί να έγιναν λάθος επιλογές. Θα το διαχειριστούν όμως οι υπεύθυνοι. Ξέρω ότι θα γίνουν πολλές κινήσεις. Ξέρω ότι ο πρόεδρος θα κάνει τα πάντα», υποστήριξε και στη συνέχεια στάθηκε στην πίεση που δέχονται οι παίκτες του Ολυμπιακού και κυρίως οι αμυντικοί…

«Ναι έχουμε πίεση και μάλιστα μεγάλη. Ο κόσμος μας ζήτησε ευθύνες και καλά κάνει μετά το 1-1 του πρώτου αγώνα και καλά έκανε. Και ειδικά από εμένα που είμαι αμυντικός και ήμουν στη φάση του γκολ της ΑΕΚ. Οι οπαδοί μας δεν είπαν τίποτα για τους παίκτες της ΑΕΚ που έδειξαν τη φανέλα τους μπροστά από τη Θύρα 7. Εμείς όμως πήγαμε στο ΟΑΚΑ και προκριθήκαμε. Δηλαδή δεν θα το πανηγυρίζαμε το γκολ και την πρόκριση; Τι είναι αυτό;».

Ο Δημήτρης Σιόβας πήρε θέση και για τα όσα έγιναν στους πανηγυρισμούς του Ολυμπιακού…

«Δεν είδα χειρονομίες. Εγώ είδα τον προπονητή που πήγε δύο δευτερόλεπτα για να πανηγυρίσει με τους παίκτες του και μετά γύρισε στον πάγκο. Δεν είδα τίποτα άλλο», τόνισε και κατέληξε…

«Και το άλλο που θέλω να πω είναι ότι κάποιοι βγήκαν και είπαν ότι γλείφω τον πρόεδρο και πως το κάνω για να μείνω στον Ολυμπιακό… Γιατί, πιστεύουν πως δεν μπορώ να σταθώ στον Ολυμπιακό; Τόσα χρόνια τι κάνω σε αυτή την ομάδα; Τι γλείψιμο; Είπα ότι το αφιερώνω στον μεγάλο μας πρόεδρο… Γιατί δεν είναι μεγάλος;; Είχα τραυματιστεί, είχα σπάσει το πόδι μου, δεν ήξερα αν θα ξαναπαίξω μπάλα και μου έκανε 4ετες συμβόλαιο. Πώς να μην τον ευχαριστήσω εγώ; Ασχολείται όλη την ημέρα με την ομάδα μας και όχι με άλλα πράγματα. Και εμένα μου φέρθηκε σωστά», ανέφερε, και κατέληξε:

«Μας κυνηγάνε με άλλα πράγματα και πάλι όμως δεν πετυχαίνουν κάτι. Εμείς όμως ό,τι κάνουμε το κάνουμε στο γήπεδο. Δεν μπορούν να μας καταστρέψουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: